Gå til innhold

Står til i Kristiansand og omegn??


*Cara*

Anbefalte innlegg

Lite aktivitet herfra...:) Hvordan går det med dere? Her går alt fint! Er begynt på uke 11, tida går fort. Eksamenstida nærmer seg... Litt vanskelig å konsentrere seg om pensum midt oppi alt som skjer..

 

Håper alt står bra til med dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Her går det greit, er nettopp begynt på min 12. uke, men jeg er fullt sykmeldt pga høyt blodtrykk, og det er jo ikke akkurat så gøy da.... Så det er mye sofasliting på meg om dagen, kjedelig, men glad jeg har tv og lydbøker.

Er engstelig for at det skal utvikle seg til svangerskapsforgiftning, men det nytter vel ikke å bekymre seg, det hjelper i hvertfall ikke på blodtrykket.

Skjønner at det er vanskelig å konsentrere seg om eksamenslesing nå ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...det høres ikke bra ut!! Bra du er sykemeldt slik at du får tatt det helt med ro. Er det vanlig med svangerskapsforgiftning så tidlig i svangerskapet? Hadde jeg venninne som fikk det, men hun nærmet seg slutten av svangerskapet. Vet ikke så mye om det, derfor jeg spør...:) Skal jo ikke klage jeg, som bare sliter med konsentrasjons-vansker.. Håper det går det går bedre med deg etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er veldig sjelden det skjer så tidlig, så om det er det jeg har fått, er jeg vel rimelig spesiell... :) Tvinger meg selv til å tenke positivt, ellers blir jeg gal. Men regner med å begynne med medisiner til uka som kan stabilisere blodtrykket, og så er det jo bare å glede seg over hver uke som går. Håper jeg slipper å føde altfor tidlig i hvertfall.

Rart dette, hadde liksom tenkt meg at når jeg gikk over til 2. tri var de største bekymringene over, men det ser ut til å bli litt annerledes enn jeg hadde trodd...

Men jeg er ved godt mot altså, har bestemt meg for at dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er bekymret...! Håper virkelig det stabiliserer seg. Man må jo bare prøve å tenke på at det tross alt er utrolig flott at de kan oppdage slike ting så tidlig, slik at man kan gjøre alt for å både forebygge og bedre situasjonen. Viktig som du sier, glede seg for hver uke som går. Tenker nok litt slik som deg, bare man kommer over de første 12 ukene, så går det nok greit. Bekymret meg mye de første ukene for å miste, hører jo om det hele tida... Går noe galt, får man bare ta det når det evt. kommer.

 

Bra du er ved godt mot! Det hjelper nok! Tror det går bra med deg jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, håper og tror det ordner seg.

 

Ønsker deg masse lykke til også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!:) Må få høre hvordan det går med deg etterhvert. Skal krysse fingrene for at det stabiliserer seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halais!!

Her er det bare fryd å gammen!!bare 2 dager igjen så er jeg 12 uker på vei!!Blir deilig å komme over grensa!Venter så på denne magen som skal komme, er jo bare oppblåst nå..vil ha stor mage!!;)

Føler med deg da lunajenta, er jo ikke sånn man ser for seg at det skal være, men alt kommer til å gå strålende, det erjegbombesikker på!!

Skal krysse fingrene for deg!Sier det samme som cara80..hold oss litt oppdaterte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...