Gå til innhold

Jeg har vært til gynekolog i dag og nå går jeg bare å smiler:-))))

Anbefalte innlegg

Gynekologen lo litt av meg over hvor hysterisk jeg erfor tiden, men jeg sa til han at nå trengte jeg bare en bekreftelse på at alt er som det skal...OG DET VAR DET!!!!

Jeg fikk innvendig ul og må si jeg ble overrasket over hvor tydelig alt var, trodde spiren var mer på "rekestadiet" jeg, men det var jo et sprell levende minimenneske der som ikke lå i ro i det hele tatt!!! Hode, armer, føtter, ryggraden så fin ut, hjernekamrene var i utvikling, hjertet dunket og slo og jeg holdt på å besvime av hele greia. Det beste av alt er at jeg skal få lov å gå til faste kontroller hos gynekologen fremover. Det føles så betryggende og jeg føler meg bare så ivaretatt akkurat nå!

Tusen lykkelige tanker til alle i novemberklubben nå, og god helg til dere alle - både dere som skal jobbe (som meg) og dere som har fri!!

Fortsetter under...

Ja det var en fin,fin opplevelse. Har hatt to SA tidligere så regner med at det er derifra panikken min kommer fra. Gynekologen sa jeg var 11+3 i dag og fikk ny termin 9.nov, men det er jo +/- på de terminene der da :-)

Så bra:) Jeg fikk se min spire på innvendig UL i 8. uke, og allerede da så jeg hjertet slå og man så tydelig at det var begynnelsen på et lite menneske. Jeg husker jeg fikk en sånn ubeskrivelig lykkefølelse og fikk tårer i øynene. Tror legen synes jeg var litt rar. Han ser jo sikkert dette hver dag, men for meg var det helt magisk:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...