Gå til innhold

Nei nå gidder jeg ikke mer! August/september mager i stavanger..

Anbefalte innlegg

Hehe. har ventet og ventet på treff i Stavanger for Augustmager. Det er jo bare juli og oktober, Hva med oss i Aug og Sept da. Ser folk har skrevet de vil men ingen treff blir satt opp. Er det ikke en her inne som vil / kan organisere ett treff for oss da??

Hadde jo vært så koselig! Kom igjen!! :)

Vi kan jo slå aug og sapt sammen siden det ikke ser ut til at vi er så utrolig mange :)

Fortsetter under...

Det er bare for deg å legge til et treff, og så skriver du det inn i 2. trimester-forumet, forumet for august og forumet for september(og på forumet for treff selvfølgelig!)!Så bestiller du bord når det begynner å nærme seg slik at du vet ca hvor mange som kommer. Sikkert mange som tenker som deg,men du har ikkeno særlig ansvar når du setter opp treff, annet enn å bestille bord=)

Hadde vært kjempekoselig å bli med på et treff!

Ikke sikker det er så lett for meg å få til, for jeg har 3 barn allerede, blir det et treff på formiddagen, så rekker jeg kanskje tilbake før de 2 store er tilbake fra skolen ;-)

Er egentlig stortsett bare inne her på 'september-forum' og ikke så mye andre plasser, blir litt mye å holde styr på, men hvis du legger inn en invitasjon på et treff her, så prøver jeg å bli med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...