Gå til innhold

Vil dere vite kjønn på ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske at jeg klarte å la være å spørre om det jeg, men med de forrige barna mine har jeg plumpa ut med spørsmålet om hva det er likevel. Tviler jeg klarer å holde meg denne gangen heller. Vi har imidlertid aldri fortalt det til noen andre før fødselen - så familie og venner har jo spekulert i det uendelige.

Må legge til at magefølelsen min aldri har stemt med ul heller da:-)

Vi vil veldig gjerne vite. Min lille sønn på snart 2 1/2 år vil så gjerne ha en søster, og da er det greit å kunne forberede han på det hvis det ikke blir en jente... (han skjønner jo svært lite av det og nekter veldig på at ha skal bli storebror, men en søster skal han ha...)

Annonse

Absolutt, JA!! Vi visste ingenting med første, visste med nr.2, men ikke med nr.3.

At jeg ikke visste kjønnet med nr.3 gjorde at jeg trenerte fødselen i frykt av å få gutt. Fikk gutt som nr.2 og gledet oss skikkelig, men jeg fikk fødselsdepresjon. Var livredd for å få det igjen. Vet det ikke har noen sammenheng med kjønn, men det sitter jo i systemet likevel.

Gleder meg veldig til å få vite hva det er!!

Annonse

Nei. Samboeren min vil heller ikke vite kjønn før babyen er født. Jeg har ikke tenkt så mye på det tidligere, og lar ham bestemme denne gangen. Det er jo viktig at de føler at de er del av dette, selv om det er vi jentene som bærer fram barnet. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...