Gå til innhold

Noen som vet hvorfor Torunn på QXL er så billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å bruke henne, men merker jeg blir litt skeptisk når hun er såå billig. Men har jo hørt at flere her er kjempefornøyd med både kvalitet og utseende på kjolen.

Hvordan klarer hun å ligge 5000-10000 under brudesalongene?

Skrevet

Fordi hun kjøper de direkte fra fabrikk.Det er ikke designerkjoler,men skreddersydde kjoler.Jeg er ihvertfall superfornøyd med min:)Fikk plutselig over 8000 mer å bruke på andre ting,og kjolen er helt lik den på bildet:)

Skrevet

Jeg regner med at hun kan selge dem billig fordi dem er sydd av barnearbeidere i Kina osv. De bor på fabrikkene og har aldri fri. Får kun litt til mat for å overleve for at vi skal få rimelige brudekjoler. Jeg støtter ikke sånne foretak nei og nei. Vil ikke ha en flott kjole sydd derfra og tenke på hvilke stakkarer som har sydd den på bryllupsdagen min.Jeg støtter norske foretak og ikke barnearbeid.

Skrevet

Herre gud da jente.Hvor får du de syke ideene dine i fra?Barnearbeidere liksom.Ta deg en lang tur på en kort brygge.Samma for oss om du gir 15000 for din kjole,men ikke kom her med sånt patetisk preik som det der!!

Skrevet

Hvor tror du det norske foretaket ditt får tak i det da :)

Skrevet

Og du skinnhellige...Håper du ikke har tenkt å kjøpe en Agape kjole,for de er sydd i Kina å.Så du veit ikke mye du stakkar.

Skrevet

Hehehehehe.Hva med klærne du kjøper på h&m da?Det er så godt som ingen som bruker norsk arbeidskraft i dag,alle bruker utlandet.Så tenk på det neste gang du tar på deg et plagg.Kanskje du skulle sjekke med butikken hvor det er lagd

Skrevet

Jeg har akkurat bestillt kjole av henne jeg også :o)

Skrevet

Jeg skal kjøpe kjole av henne når jeg har funnet drømmekjolen min:)

Gleder meg til det..

Noen som vet om hun syr brudepikekjoler også?

Skrevet

De hadde ihvertfall det før..

Skrevet

ja, hun ordner brudepikekjoler også... 950 kroner:)

Skrevet

Har du kjøpt av hun å lalalalala?

Skrevet

ja.. har kjøpt kjole til meg å brudepiken...

Skrevet

Jeg har bestilt-og fått kjole til meg selv og til datteren vår. SUPERfornøyd!!

Dette er hva hun skrev da jeg sendte henne en mail i går ang pris:

Jeg kjøper kjolene direkte fra produsent i Kina,og jeg driver kun med nettsalg.Så derfor klarer jeg å holde prisene så langt nede.

Egentlig så er det jo alt for billig,men iom at det er hard konkurranse på markedet så må det nesten bli sånn.

Det er mange som blir skeptiske når de ser prisene,og det er jo forståelig.

Men det er ihvertfall ikke kvaliteten det står på,for den er jo helt topp:)

Skrevet

Ja da skjønner vi jo litt mer.Har hatt lyst å spørre,men har liksom ikke fått meg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...