Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er 12 uker på vei i dag:) Har ikke fått mage og heller ikke gått opp i vekt. Dette er jo egentlig bra, men nå begynner jeg å bli bekymret. Har heller ikke noe særlig symtomer. Var på ultralyd i uke 6 og så et lite hjerte slå. Er dette normalt eller?

Også lurer jeg på om det er fårlig å spise reker. Har vært på kurs og spist rekesmørbrød en uke nå. Min venninne ble helt forfærdet når jeg fortalte dette, og jeg ble selfølgelig bekymret.....

Så får dere ha en strålende dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vet at på bim side om mat står det at reker ikke er skadelig, men innmaten i krabbeskall skal du ikke spise...

Skrevet

Reker kan du spise, de er jo kokt :o) Så lenge de ikke gamle eller utgått på dato, så går det fint. Og ofte så får vi jo reker som har vært frosne og det tar jo livet av endel bassilusker. Jeg og mange med meg spiser reker med god samvittighet :o)

Jeg er 12 uker på lørdag og har heller ikke mye symptomer å snakke om. Litt ømme pupper, men ikke mye, litt treg i magen og oppblåst, men ellers Nada. Ser på det som en positiv ting for oss jeg. Er absolutt ikke unormalt å ikke være full av symptomer, og ofte vil det litt utover i graviditeten være rolige perioder rent symptommessig.

Jeg har ikke vært dårlig til nå og har heller ikke gått opp i vekt. UL i uke 10 var helt strålende :o)

Skrevet

Flott:) Takk for svar. Må bare prøve å nyte denne tiden, men lett å bekymre seg for mye. Takk igjen for raske svar. Humøret steg flere hakk:))

Skrevet

Jeg spurte legen min hva jeg kunne spise og ikke spise, han sa at før tidligst i uke 12, skulle jeg ikke tenke på hva jeg spiste, men leve som normalt...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...