Gå til innhold

Skal begynne å jobbe om litt over 1 uke, kan noen svare meg på noen spm ang å kutte ned på amminger?

Anbefalte innlegg

For en liten stund siden var hun i omtrent total puppenekt, men nå er hun plutselig blitt ei skikkelig puppejente. Men så skal jeg begynne på jobb 2.mai - og lurer på hvordan vi skal gjøre dette.

Får sjeldent spreng, tror det må gå omlag 8-9 timer før jeg får spreng,så for min del er det jo ingen problem.

Hun spiser to gode porsjoner med grøt iløpet av en dag, og en god del middag. Vann er hun blitt kjempeflink å drikke. Hun er 7 1/2 mnd.

Jeg har veldig lyst å fortsette med morgen og kveldspupp leeeeeeeeeeeenge til, men ammingene på dagtid blir jo nå stort sett å forsvinne. Det jeg i bunn og grunn lurer på er jo egentlig om pappan skal tilby henne en flaske mme eller to iløpet av dagen, eller om hun får nok av de ammingene vi har? Hun får ett nattmåltid også, og har ingen planer om å slutte med det foreløpig.

Ble litt rotete dette her, men håper en av dere flinke ammedamene tar dere tid til å svare :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...