Gå til innhold

Til TMP m/ baby i magen

Heiaar har blitt 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy da :). Ble rent overrasket jeg når det var eget innlegg til meg :). Jeg tror ikke jeg vil si nøyaktig hvor jeg bor her inne, men jeg bor ikke langt unna deg. Bor ca 10 min å gå fra Rimi. Og har barnehegeplass til sønnen min i nærmeste barnehage til Rimi.Da vet du vel hvilke ? Vi har bodd her i 4 år, men jeg kjenner ingen i nærområdet med termin på denne tiden. Bortsett fra de nærmeste naboene kjenner jeg ikke så mange i området, men håper jo det forandrer seg når jeg går hjemme i barselperm :). Har du også termin i oktober ? Kanskje vi kommer i samme barselgruppe ? Det hadde jo vært gøy :). Hvor gammel er du ? Selv er jeg 31 år.

Vi har bodd på Langhus i litt over ett år. Kjenner ikke så mange rundt i nabolaget, men regner med det endrer seg når sønnen vår begynner på skole. Prater jo med naboer, men har ikke fått noe nettverk enda. Vi er opprinnelig begge fra Tårnåsen, så vi har jo mange venner ikke så langt unna.

Jeg er 32, blir 33 i november. Går du til kontroll på helsestasjonen, eller hos lege? Jeg går til gyn på Kolbotn. Har gått der en stund siden vi har sliti. Veldig trygt å gå der, syns jeg. Gleder meg til neste time 2. mai. Da får jeg kanskje se litt mer enn bare den grå klompen jeg så i uke 6 :-) Har du fått fødelplass enda? Jeg fikk brev fra Riksen på fredag om plass der. Ble kjempehappy :-)

Jeg har også fått fødeplass på riksen :). Siden vi har mistet 3 ganger har vi blitt utredet og fulgt opp der i dette svangerskapet. Veldig trygt synes jeg. Vi skal på ordinær ul 14. mai. Det blir spennende:). det hadde jo vært veldig koselig om vi kunne møtes litt nærmere fødsel. Jeg er litt travel noen uker framover nå da jeg jobber fullt igjen, men som sagt ¨så hadde det vært veldig hyggelig å bli kjent med noen i området i samme situasjon. Hva sier du til det?

Det hadde vært kjempekoselig! Litt fint å ha noen å gå kunne trille og lunsje med. Prøvde å søke deg opp på profiler, men fant deg ikke. Hvis du vil kan du legge igjen evnt mailadresse i min postkasse (vet ikke helt hvordan det funker, men...)

Annonse

Skjønte ikke det der med å sende mail jeg.. Jeg har ikke skravet noen profil så der finner du ikke mye :). Men jeg har ei venninne som har kontakt med flere inne på bim så skal høre med henne hvorfdan de gjør det uten å utveksle for mye personlig info på nettet. Så kommer jeg tilbake til deg. Ok:)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...