Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos Volvat oppe ved Lagunen, der var det en veldig hyggelig dame som undersøkte meg. Hun var veldig avslappet og det fikk meg til å slappe av.

Vet ikke hva hun het, men hun var Asiatisk.

Men ringer du til Volvat og skal ta undersøkelsen kan du jo bare si at du vil ha en dame...

Det syntes i hvertfall jeg er litt bedre!

Jeg har gått til Kristina Johannesen (tror hun heter det) i Nygårdsgaten 4. Jeg syns det var greit å gå til henne, men har ikke gått til så mange gynekologer at det gjør noe, da:)

Men etter at jeg hadde SA fikk jeg en oppfølgningstime hos henne med ny innvendig ul, og hun sa at når jeg blir gravid igjen kan jeg komme til ul i uke 8 uten henvisning fra lege. Det setter jeg stor pris på, i alle fall!

Jeg var veldig fornøyd med Petter Lossius. Han var flink synes jeg. Hensynsfull. Fortalte hele tiden hva han skulle gjøre, hvorfor han gjorde det. Første gang til GU var jeg ganske nervøs. Han ga meg da god tid til å slappe av, slik at det ikke gjorde vondt. Var han som påviste pco hos meg. Da var han veldig grei, og brukte god tid på å fortelle hva det var. Jeg fikk også tid til å stille det jeg ville/trengte av spørsmål.

Heisann!

Jeg har en 'svarteliste' som jeg har samla opp av ufrivillig barnløse her i bergen. 2 av de som er omtalt her står på den. Vi har ikke lov å nevne navn her inne så jeg sender deg en privat melding med de to du ikke må gå til.

Selv går jeg til en kjempeflink en på volvat. Han heter Gulowsen og jobber der bare mandagskvelder. Han har hjulpet meg mye og skikkelig greie på det med barnløshet, som ikke mange gynekologer har da de er mest spesialister på kvinnesykdommer og sånn. Det at men sliter med å bli gravid handler om både mannen og damen og ikke bare damen. Men skal du bare ha en vanlig GU så kan du egentlig velge hvilken som helst. Sender deg melding nå :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...