Gå til innhold

Hvor mange venter nå på mens for så å ringe inn på klinikken?

Anbefalte innlegg

Her i huset er det altså snart planlagt tantebesøk.Faktisk er hun forventet på søndag,selv om hun gjerne bare må komme før denne gangen :o).

Vet at der er flere av oss der ute,som snart er i gang igjen.Blir glad om vi kan samles igjen her inne.Vi blir vel alle litt mere aktive på bim når vi først er kommet i gang.Det har vært deilig med litt pause herifra,men jeg ser ikke for meg å starte på igjen uten det samholdet vi har her inne.Jeg må si jeg trenger å vite at jeg ikke er alene om dette,og drister meg til å si at jeg tror vi trenger hverandre.Håper tantene kommer som de skal nå,selv om gyldig fravær og positiv test hadde vært å foretrekke.Men det er vel ikke så mange av oss som har de høyeste forventninger på det planet.

Ha en fortreffelig helg med de dere har kjære jenter.Kos dere på alle mulige måter,jeg skal på polet etter rødvin.Er jo ikke så lenge til jeg kan skrinlegge slike planer for en god stund fremover ...:o)

Klem fra

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Jeg venter mens rundt 1mai,og skal i gang med mitt 1forsøk da.

Spennende tid framover!!:)Vært veldig hyggelig å delt gleder og sorger sammen:)

Er enig med deg ang rødvinen,ja;)

Får kose oss så lenge vi kan.

Ye, you know me :)

Venter henne i morra jeg, og vil veldig gjerne melde meg inn i klubben igjen. (for 2.gang, men egentlig 1.tellende forsøk..) Hvis alt går som planlagt begynner jeg med sprøyter på bursdagen min i mai, og ettersom det er siste året i 20-årene er det strengt tatt ikke så nøye å feste da likevel, så jeg kan godt skåle i helga jeg :)

Hei på dere :o).

Visste nok at du var klar Flippa.

Det er jeg glad for !

Rosa tårer er litt etter oss,men likevel snart i gang.

Vet her er flere som dukker opp av oss snart.

Måtte bare tiden fly litt nå ! :o)

Klem fra

Har dere jenter kjøpt medisiner?

Jag har.Lurte på om dere visste hvor mange mg dere skal bruke i hver dose av sprayen? Står 0,1mg per dose på min.Synes det var lite..

Leste om en jente som bruker 0,15mg.

Annonse

Hei Ønsker Lykke:)

Skrætsj...,mener du fra starten av??

Ja,skal først gå på p-piller i ca 25dager,så starte med spray,og etter ca14 dager,begynne med sprøyter.Mitt første forsøk.

Har du svar på dette med hvor mye mg i sprayen?:)

Hei på dere jenter!

Det er vel snart på tide å melde seg inn i klubben igjen for meg også etter en lang pause.

Håper jeg får mens når jeg skal til uken og håper ikke alle hormonene fra første forsøk gjør at alt kommer ut av synk.

Da skal jeg ringe Riksen for å få vite litt nærmere om når jeg skal starte på igjen i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Skal prøve en ny vri denne gangen med flair-up så jeg slipper å gå så lenge på medisiner. Starter på syklusdag 1 tror jeg.

Bra at vi er flere her som er likt i løypa så vi kan følges og støtte hverandre på veien. Riktig god helg til dere alle.

Klemmer fra

Godt å se du er innom jolanta :o).

Visste du lå på samme stø kurs som enkelte av oss andre her.

Om bare tanta kommer som avtalt,så er jeg snart i gang.Jeg er så kjempeklar !Men kroppen er så underlig nå.Spottet pittelitt på fredag,pleier ikke gjøre det.Men antok at mensen var på tur.Nå er det bare merkelige murringer der nede men ingen mens.Er lenge siden jeg slutta å tro på nissen,så jeg tror ikke jeg er gravid.Men kan ikke bare tanta komme da ?

:o) :o) :o) :o)

Hun er så velkommen hos meg nå !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...