78-model Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Er en tynn blå strek å regnes som positiv som en tykk strek? Så først et tykt kryss, som skrumpet inn til en tynn blå strek. Ikke skyggestrek. Tok den igår og den synes like godt i dag,men så tynn da.......uff...og er fem dager til ikm,så er jo tidlig. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg trodde en strek er en strek, uansett om den er tynn, men jeg ville nok kjøpt en Clear Blue Digital som ikke gir rom for tvil og sjekket like før IKM.
78-model Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg håper virkelig det Kanskje bare vente litt og kjøpe digital, men er litt utålmodig...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Forstår godt at du er utålmodig - 4-5 dager kan noen ganger føles som en evighet - men med tanke på at selve svangerskapet tar 280 dager er det kort. Håper du er gravid! :-)
Tigermor. Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Forrige pp trodde jeg at jeg var gravid og tok en vanlig cb, da kom det fram en tynn strek med knallblå farge, ble overlykkelig jeg da. Dagen etter tok jeg ny test men den var negativ =( Ringte clearblues servicetelefon og de sa at tynne streker skal tolkes som negativt og at man bør vente 2 dager å ta ny test. Ønsker deg lykke til og håper at du er gravid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå