Gå til innhold

Er det mange som ikke vil over i den nye desemberklubben?


!Mia!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ble det egentlig startet en ny desember klubb? Bare fordi siden var nede en stund? Var bortreist når det skjedde. Synes det er synd at en har flyttet slik. Er jo noen som ikke har tid til å være på nett så ofte og når de kommer inn er alle borte. Selv har jeg ikke tid eller ork til å begynne i en ny klubb, så holder meg her. Synd å miste kontakten med desember jentene men får bli slik da. Er mer inne og leser på småtroll nå da det nesten ikke er noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Enig med Bekkeblom. Kommer ikke til å gå over til den nye klubben. Blir her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke helt vitsen med en ny klubb jeg heller..... men nå er den jo der og det er veeeeeldig koselig der også!!! Litt vrien med en gang... men det er en tilvenning. Samme gode stemningen:)))) Men titter innom her også jeg og svarer på innlegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde jo ikke trengt et nytt forum egentlig da!

Men det andre forumet er jo mer oversiktlig og man kan legge inn bilder o.l.Mye lettere åfinne frem. Det er jo koselig stemning der,så jeg er bare der, siden alle andre er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:) symtes det var dumt å miste alle sammen her jeg også:( gidder liksom ikke bytte, syntes den her er mer enn branok:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoser meg i den nye klubben, og er skjelden innom her...

Plundra litt i begynnelsen jeg og... men nå er det fin-fint!!!

Gøy med bilder og ticker i profilen... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det var vel når den var nede i påsken at noen avhengige startet opp det nye forumet. Jeg var borte litt i den perioden og forsto heller ingenting når jeg kom tilbake. Men nå trives jeg veldig godt der.. god stemning og aktive medlemmer... mye skriving..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...