Gå til innhold

Full hylings etter vaksina...

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Stakars lille tulla mi.

Var og tok vaksine i går. Hadde jo forventa litt feber og sutring, men hun fikk skikkelig vondt i hele kroppen. Hylte som besatt, og jeg kunne høre at hun hadde skikkelig vondt. Det eneste som hjalp var å binde henne godt fast på magen min med bæresjalet. Da roet hun seg, og sov hele kvelden. Måtte gi henne en liten paracett også, for hun hadde skikkelig vondt, og litt feber. Det var så fælt å høre på, for det var ingen ting jeg kunne gjore, annet enn å gå og bære og synge. Hun sovnet for natten kl 21 i går, og da var alt bra igjen.

Gruer meg til ny vaksine på 5 mnd kontrollen. Håper hun ikke får så kraftig reaksjon da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9041921-full-hylings-etter-vaksina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg klarer ikke å stå på sidelinja og se og høre om babyer som får sånne reaksjoner. Her har helsesøstera rapportert om alle disse tilfellene til helsemyndigheten!!

Vår jente skal ikke få den nye vaksinen på 3 mndr kontrollen!!!!!!!!!!!!!!

Lilletulla vår ble også helt satt ut stakar!

Ble utrolig slapp etter vaksinasjon, og gråt hele kvelden og natta, til og med når hun sov... Hun hadde over 39 i feber, og var så synd i!!

Dagen etter hadde hun i overkant av 38 i feber og måtte bæres på og dulles med hele dagen,-men etter to dager ble hun i form igjen:-)

Vanskelig å forutsi reaksjonene, men mamma kunne fortelle at vi også ble kjempe dårlige når vi fikk vaksiner... Så det kan jo være litt arvelig også da...

Hadde ikke så vondt etter vaksinen... Fikk litt feber om kvelden, 39,3. Men etter en god natts søvn var feberen nede i 37,2. Ellers var hun i godt humør... Smilte og lo... Ingenting som er så deilig som å høre baby-latter... hihi:)

Neste vaksine er 18 mai. Så vi gruer oss ikke såå veldig... håper at reaksjonen ikke blir verre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...