carina og *jentegullet* Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 jeg mister alt jeg spiser...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jepp, jeg gjør også det dessverre.... Har hatt det sånn i snart en måned nå, så jeg begynner å bli DRITTlei, hahaha.... Er i uke 12 nå. Legen min sier at det er ingen fare for babyen, den tar det den trenger uansett, men det er jo ikke helt gunstig for oss å gå sånn. Ingenting som hjelper for meg, har prøvd biola, idoform, blåbær, kutte ut frukt... Har tatt avføringsprøve og, den var heldigvis negativ for skumle bakterier som salmonella osv, så det er nok bare noe som går. Håper du (vi) blir bedre snart, lykke til!
carina og *jentegullet* Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 jeg har bare hatt d noen dager er 4+5 uker i dag...er så ubehagelig man kan jo ikke gjøre noen ting..litt kjedelig og reise ut sånn... ja vi får håpe d gir seg..
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Det er ikke akkurat så behagelig, nei.. Men får håpe at det ikke varer så lenge for deg som det har for meg nå. Det er vel vanlig at det går over til hard mage etter en liten stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå