Gå til innhold

Ang kvalme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å slite med verre kvalme om kvelden / natta enn resten av døgnet? Jeg har lært at det skal være verst om morgenen. Men er det noen av dere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flere av oss, jeg kasta opp 4 ganger i går...lurer på om det er vanlig jeg. Men så lenge jeg ikke provoserer det frem, er det jo kroppen som gjør det selv også.

 

Har ikke måttet spy om natta enda, men før og etter frokost og etter kveldsmat *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne faste tidspunkt er fæle. Må alltid tisse jeg, SAMMA tida hver natt! Eller, det er alltid en og en halv time før klokka skal ringe. Slitsomt!

 

- Hovedinnlegger -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hah jeg og, må ALLTID ut om natta....går i halvsøvne og sovner igjen med en gang...men er jo litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

 

Men er kvalmen verst om natta?

Har slitt med kvalme litt over ei uke nå og lurer på om jeg kan være gravid. Vært kjempesliten, svimmel og masse trøtt også. Og kjæresten sier at jeg har fått større, og mykere pupper med klumper i. Også spurte mamma meg rett ut i går om jeg hadde mensen eller om jeg var gravid. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro...

 

- Hovedinnlegger -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å leve i spenning:)

Neida, saken er vel den at jeg har ikke helt penger til å kjøpe en, så venter littegrann til.

 

Går egentlig på pilla, men hadde en måned slutt pga en operasjon for to måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mye mer kvalm om kvelden. Kommer om ettermiddagen og bare bygger seg opp utover kvelden...

Slitsomt... Men i dag har jeg vært litt bedre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen er på det verste hos meg på kveldene og natta ja, helt uutholdelig=/

men i dag kjøpte sambo meg slika akupunktur armbånd eller hva det nå heter, å jeg har gått med dem siden kl 7 i kveld å jeg sitter ENNDA oppe, myyyyyyyyye mindre dårlig enn hva jeg bruker, merker nesten ikke kvalmen en gang=)

har til vanlig gått å lagt meg i 10 tiden pga kvalmen...

anbefales å prøve for dere som sliter med kvalmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer på om jeg kan være gravid jeg. Kvalm som bare det. Vært det i to uker nå. Ekkelt. Det går nok over håper jeg.

 

-Hovedinnlegger-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leser litt lenger opp står det at jeg bare er besøkende.

Er ikke prøver heller, men har hatt en måned opphold på pilla.

Og nå er jeg kvalm døgnet rundt. Og vurderer derfor å ta en test.

Men er usikker på om jeg tørr.

 

-Hovedinnlegger-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal det. Men vet ikke om jeg orker å reise på apoteket i dag. Er sykemeldt så vil bli mest frisk til mandag. Så det kan sikkert vente til uka.. Men da må jeg ta den.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUMME APOTEK!

Hadde steng for 10min siden da jeg kom dit.

 

Må vente til mandag :(

 

-Hovedinnlegger-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...