Gå til innhold

Noen som har positiv erfaring med en klinikk i Danmark?

Anbefalte innlegg

Hei,

vi er nå i den fasen at vi skal søke om IVF. Hører stadig folk si at det ar bedre å reise til Danmark enn å gjøre det i Norgen. Evt reise til Danmark mens man venter på tur her hjemme... Har også hørt at de gjør det på en litt annen måte, og at hele opplevelsen er mer personlig i Danmark. Men, det finnes jo flere klinikker i Danmark... Er det noen som har noen gode eller dårlige opplevelser fra klinikker i Danmark? En klinikk dere vil anbefale, og evt hvorfor??

Blir veldig takknemlig for svar,

Fortsetter under...

Hei

Vi har hatt 3 forsøk på Ciconia i Danmark, og har bare positivt å si om dei. Vi ble gravide på siste forsøk, men mistet i uke 20.

Kjempe kjekke folk og hyggelig by( Århus) det ligger i. Kan på alle måter anbefale denne klinikken

Tusen takk for svar begge to :-)

Da får jeg lese litt mer om den klinikken. Er det slik at dere tok kontakt selv? Pr. post eller tlf? Eller gikk det via deres lege el. gynekolog?

Klem

Hei.

Har selv nettopp startet kontakten med Ciconia i Danmark. Jeg har fått et veldig bra førsteinntrykk av dem. Etter en telefon og en mail har jeg fått ulike skjemaer og mye informasjon. Mailen som jeg sendte til dem forrige søndag kveld fikk jeg svar på formiddagen dagen etter. De kunne også opplyse om at de har ingen ventetid, så det er bare å starte når man selv ønsker det.

Tror nok at jeg kommer til å gå for dem selv...

Annonse

Hei hei!

Ville bare slutte meg til gjengen som anbefaler Ciconia i Danmark!

Vi hadde behandling der i fjor vinter, etter å ha hatt 3 mislykkaforsøk i Norge.

Resultatet ble full klaff på første forsøk der, og nå har vi ei 6 mnd. gammel prinsesse!!

På meg brukte de hatching, noe som ikke er tillatt i Norge. Jeg har tro på at det var det som gjorde forskjellen for at det lykktes!

Kjempehyggelig personale, og en superkoselig by!

Ønsker deg og alle andre prøvere lykke til på ferden! Tenker det blir meg igjen om et par år, men nå skal jeg først kose meg med prinsessa vi har!

Stor klem fra

• 1 måned senere...

Samme her! Etter 4 mislykkede IVF-forsøk på Volvat (som jeg opplevde overbeskyttende) i tillegg til 3 meget mislykkede fryseforsøk, dro vi til Ciconia, Århus. Topp service og imøtekommenhet! Og de anbefalte sterkt å operere vekk skilleveggen jeg hadde i livmoren (noe Volvat ikke syntes var relevant for min infertilitet). Vel, operert ble jeg og jeg ble gravid ved første fryseforsøk (assisted hatching)! Nå er jeg lykkelig mamma til en vakker og herlig gutt på 9 måneder!!!

Det du gjør for å komme i behandling på Ciconia er å bestille time hos fastlegen din som deretter henviser deg til en privat gynekolog. Det som tar lengst tid i denne prosessen er å få time hos fastlegen din, faktisk! Resten går som en røyk! Gynekologen får ordinert medisinene du skal ha via Ciconia. Du tar også ultralydene hos gynekologen. Når eggposene er modne, drar du så til Danmark og tar ut/setter inn igjen de flotte befruktede eggene. Fint å kombinere turen som en kjærlighetstur! Det gjorde vi og hadde det bare sååå romantisk og fint! Gullsmeden Hotel i sentrum er relativt billig og kjempekoselig!!!

Har også hatt 3 forsøk på Ciconia i Danmark.. alle 3 mislykket. 2 sa og en neg.. de er veldig søte og herlige folk.. og det er såå koselig i Århus..

Men synes det er noe som skulle vært gjort i forhold til meg og mine eggledere som er tette, så lenge de vet dette.. så i ettertid er jeg litt ergelig for at de ikke har tatt tak i dette..

men lykke til uansett hvor du skulle havne hen :o))

De kommer nok til å fjerne egglederene hvis de er væskefylte tette. for da kan det renne litt sur væske ned i livmoren som gjør at eggene ikke trives der og slipper.. er en del som har fjernet dem pga det og blitt gravide..

Ja alle pengene er vel verdt hvis man lykkes!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...