Gå til innhold

Lille smaskelibaby slår rekorden på soving...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*sukk* og jeg som var sååå fornøyd over at snuppa her sov til 07.45 (selv med to amme-runder på natten), men så sov hun fra ca 18.30 i går kveld, da. Hun pleier å våkne et sted mellom 6 og 6.30....

Nei for hun har i det siste sovet fra rundt 21-2130 og våknet alt fra 06-08.....tror ikke det har noe med at formen ikke var på topp assa.....

Hun er feber fri i dag så vi får se i natt om hun er like flink......

Var så sprengt da jeg våknet at jeg fikk 300 ml ut av en pupp. Ny rekord det også.....

Så fint at hun ikke har feber lenger da. Leste nettopp at du hadde skrevet at hun var syk, var ikke ivrig på nett i går. Får krysse fingrene og håpe hun sover like godt i natt også. Nå våkner Simen av luren sin med jammer og skrik. Får gå å ta han opp før han kjefter for mye på meg :o)

Annonse

Skal si du har fått deg en gullklump av en baby.. Er strålende fornøyd med at snuppa nå sover fra 23 til 5-6 uten mat.. Har litt å jobbe med her skjønner jeg :-)

Får satse på at det holder seg- da blir du iallefall den mest utvilte mammaen på treff :-)

Så deilig. Hvis dere kommer på onsdag håper jeg smaskelibaby kan si noen godord om fordelene med å sove om natten til Oliver. Vi ammet i natt 1-3-4-6 + at han var sutrete innimellom det. kanskje pga vaksinen men han spiser jo alltid så ofte.

Huff, tørr nesten ikke si dette høyt av fare for å bli frosset ut av januarklubben, men jenta mi har nå sovet mellom ti og tolv timer i strekk fem netter på rad ...og hun er blid og glad og spiser godt når hun er våken (dvs frisk). Kan jeg håpe på at hun faktisk har nattavvent seg selv?

Ja her kan vel kanskje jeg også skryte litt da:-)

Jenta mi (født 7.jan),legger seg rundt 7 sover til 5-6(varierer litt, men siser aldri mer enn en gang) og så sover hun til mellom 8.30 og 10. Spørs om hun må være med å levere storesøster i barnehagen, eller ikke:-)

Jeg er såå fornøyd, hun har et helt annet sovehjerte enn sin storesøster! Da er det bare opp til meg om jeg får nok søvn, så nå skal jeg gå å legge meg:-)

God natt alle sammen, håper ALLE får en god natts søvn, små som store!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...