Snøfnugg75 Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Er så LEI av å vere kvalm! Har ikkje lyst på noko mat og brekker meg av alt. Er 12 veker på mandag. NÅR skal dette gi seg? Har du råd?!
Serial mom Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Har ingen gode råd,for jeg er like jævlig i formen:-( Det som hjalp de første ukene var å være stappmett,men nå ser det ut til at det heller ikke duger,så er ganske rådvill! Igår spøy jeg blod også,kjempegøy:-( Normalt sett skal jo kvalmen gi seg etter uke 12,men ser jo at det er mange som fortsetter å være dårlige etterpå også,så kan liksom ikke trøste med det heller. Det absolutt verste for min del er å bruke opp krefter når jeg føler meg sånn passe bra,som f.eks det å handle mat,gå en tur eller rydde litt. Det resulterer i at jeg blir enda værre etterpå,og hele resten av dagen går med til å spy og ligge å vri meg på sofaen eller i senga av magesmerter,feber og kvalme. Tror bare det er best å ta det helt med ro,også når du føler deg bra. Om du kan,få deg en sykemelding for noen uker. (jeg kan desverre ikke,dvs. føler ikke jeg kan,siden ingen kan ta over for meg) Kan ikke annet enn å ønske deg god bedring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå