Gå til innhold

Negativ og så positiv etter en stund. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

God morgen jenter!

Jeg tenkte jeg skulle høre om det er noen som har opplevd det samme med graviditetstestene som meg for nå lurer jeg litt.

Jeg tok en test på mandag som først var negativ og så ble positiv etter noen timer. Det samme skjedde med testen jeg tok i går. Jeg tok dem ikke med morgenurin. Jeg vet at man ikke skal lese av testene etter ti minutter men... Er det noen som har opplevd det samme?

Tenkte jeg skulle vente noen dager og ta en test til på morgenen men nå har jeg jo begynt å lure da :o)

Jeg har ikke fått mensen etter at jeg fødte i september og ble litt gal av EL-testinga så det slutta jeg med. Så det er egentlig et lykketreff dersom jeg er gravid. Jeg er litt småuggen og "rar" men det kan jo være innbildning :o)

Håper dere får en fin dag alle sammen.

Fortsetter under...

Annonse

Da håper jeg det klaffer for dere snart! Fingers crossed! Det kan bli litt frustrerende å gå slik og vente. Jeg for min det blir litt opphengt i det.

Vi har ei lita jente på syv måneder og har bestemt oss for å prøve på to tette. Sluttet å amme for fire uker siden men har enda ikke fått igjen mensen så vet ikke helt hvordan systemet mitt er for tiden :o) Vi bare prøver litt her og der og håper at det klaffer vi :o) Når jeg får tilbake mensen blir det litt mer timing ift EL.

Hva er en exu igjen? Er ikke helt med på alle forkortelsene :o)

ja det hadde vært fint med ei lita tulle. :)

Da jeg skulle slutte å amme måtte jeg få en tablettkur av legen både for å stoppe melkeproduksjonen og å få "orden" på hormonene.

håper at tanta kommer snart da. :)

Fryktelig å gå å vente sånn.

exu er gravid utenfor livmoren. eller rettere sagt i eggleder.

ikke alltid så lett med alle forkortelsene. :)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...