Loppelill Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Hva skal dere i helgen da? Vi skal nok bare ta det med ro og slappe av. Det er godt det også.
Har to godgutter! Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi hadde planer om å dra til Bergen for pappa'n har ferie neste uke, men akkurat nå er det dårlig vær på fjellovergangene - og med sommerdekk tar vi ikke sjansen på å kjøre over. Er meldt fint vær så vi skal nok ut i sola og finne på noe.
kevin+oscar Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 V fint vær har vi en hage som trenger litt hjelp:-) og når regnet kommer har ei noen akvarier som trenger rent vann og luking:-) ellers blir d vel masse leking og noen trille turer.... også må d lages mere kevin middager...
Havfrue03.08.06 Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Vi reiser til Alicante i morgen Gruer meg litt til flyreise og har 1 tonn bagasje med oss, hehe
Loppelill Skrevet 20. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2007 Oj så spennende da. Blir dere lenge?
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Håper på å få malt litt i leiligheten før den skal legges ut for visning i midten av mai, og da er det vel greit å starte snart. Ellers så kommer vel grillen frem, hvis været holder, mmm...grillmat!!!!! Kanskje pakke ned mere ting. Pes å flytte, har jo fått oss så mange ting med åra!!!! ;D
Har to godgutter! Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Vi flyttet i høst, helgen før dåpen faktisk (puh..). - ufattelig hva man har av ting og tang! Vi hadde mye stæsj på et "lager" hos mine foreldre, sånn i "tilfelle vi kan få bruk for det når vi får oss noe større". Rommet er ennå ikke helt tømt, så nå går resten på loppis!
Tone & Mari Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Eg skal til tannlegen i morgen .... æsj... Og så skal vi sjå bildene hos fotograf .... jippi....(tenker vi blir fort blakke da ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå