Gå til innhold

En liten hilsen fra meg og Jens...

Anita65

Anbefalte innlegg

Mitt lille vidunder er nå blitt 7 1/2 uke nå, tida går så fort ! Det er nesten så jeg har lyst til å bremse litt... Nyter hver dag. Til dere alle som venter på nurket ; bare gled dere, det er så vidunderlig herlig med en skjønn baby !Vi koser oss masse, livet er herlig !

Som mange husker, fikk Jens en tøff start. Kort fortalt bæsja han i fostervannet under fødselen og dro det ned i magen, men uheldigvis i lungene også. Det resulterte i en punktert lunge, slik at den ene lunga klappa sammen, og ellers var det en del fortetninger på lungene ; tilgrisa fostervann som kom til å ligge der noen mnd, men som etter hvert vil fordufte. Lå jo på Nyfødt Intensiv i 11 dager, med c-pap og oksygen.

Etter at vi kom hjem, har alt gått helt fint. Har ikke merka noe til komplikasjonene. Han har holdt seg helt frisk, og har det helt topp ! Sluppet forkjølelser også, det skulle han unngå pga faren for lungebetennelse de først mnd. Så, bank i bordet, alt har gått kjempebra !

Jens er en rolig grei gutt.Gråter ikke, mye nei. Har ikke kolikk heller, og sover hele natta. Er blid og fornøyd - en veldig behagelig gutt, som har mange rundt seg som bare forguder han...Storesøstrene er så glade i lillebroren, og det er veldig stas med han. Alle tre skifter bleie, koser, ja det går så bra.. Å få en slik attpåklatt har virkelig hatt toppers innvirkning på oss alle. Vi duller og steller om han, og jada, han blir veldig, veldig bortskjemt !!

Jeg koser meg med mange trilleturer. Moro å gå tur, godt å komme seg ut ja. Så bare gled dere alle jenter - det er så herlig med baby igjen... Nesten så en blir frista til flere, hehe, men nei nå er det stopp. 4 får holde..

Dette var bare en liten hilsen fra Jensemann og meg ! Er innom en og anna gangen og ser hvordan det går med dere..

Ønsker dere alle LYKKE TIL !!!!

kLEM

PS... Jeg savner også å høre flere fødselshistorier... Interessant å høre hvordan det går med damene her inne.

Fortsetter under...

Hei Anita65!

Så hyggelig å få en oppdatering fra deg og Jens! Ja, av og til skulle man vel ønske å stoppe tiden, slik at man får nyte hvert sekund! Men, alle faser og tider har vel sin sjarm, så det er vel flere ting å se frem til etterhvert :-)

Jeg har nå i det siste tenkt på hvor fort dette svangerskapet egentlig har gått, og hvor heldig jeg har vært som har sluppet unna de verste plagene. Nå i dag er det bare 2 uker igjen til termin, og jeg også kunne tenke meg å stoppe tiden litt. Er jeg forberedt nok? Men, jeg gleder meg jo også uendelig til å snart få treffe lillemann som ligger inne i magen min og gir meg herlige spark hver dag. Og, nå som det er så fint vær så ser jeg for meg mange og lange trilleturer. Gleder meg virkelig til å bli mamma og til å nyte tiden med en liten baby i huset!

Ønsker deg en riktig god helg med dine!

Hei Anita65!

Jeg er helt enig i at det er kjempekoselig med baby igjen. Min lillegutt Mathias er ikke så stor enda - 6 dager i dag!!

Kom hjem fra sykehuset nå på søndag og disse 2 dagene hjemme har vært helt herlige! Mathias er veldig snill og rolig. Sover økter på 4 timer om natten. Nå har vi også kommet godt i gang med ammingen etter litt trøbbel på grunn av at han svelget en del fostervann under keisersnittet.

Gleder meg også til å komme meg ut og trille. Storebror på 2 år er veldig gald i lillebroren sin og sitter å kysser på han hele tiden :-)

Ja - livet er herlig!! Kos dere med lille Jens og lykke til videre!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...