Gå til innhold

Brun utflod - hva betyr dette?


KnøttetOgMeg

Anbefalte innlegg

Siden jeg var på do i ettermiddag har jeg hatt brun utflod (går jo på fire ganger i timen nå da...:)). Det er ikke så mye og det er veldig "seigt" eller mye slim om dere skjønner hva jeg mener. Hva kan dette være? Er så utrolig redd for at det kan være en ma... Har ingen smerter, men heller ikke så mange symptomer lenger. Heldigvis skal jeg til ul imorgen tidlig, redd det her blir en lang natt...:( Er forresten 9uker på vei - noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 9 uker på vei, og hadde brun utflod tirsdag og onsdag. Ingen smerter, og det var ikke spesielt mye. Det har gitt seg nå, men jeg er jo selvsagt bekymret. Skal til ultralyd i dag, så da får vi se hvordan det står til. Det er visst veldig vanlig med blødninger i 1.trimester, her på bim står det at 20-30% av alle som føder har hatt det. Dessuten er det vel rundt 10 % som aborterer når de har kommet 9 uker på vei, og bare en fjerdedel av disse er MA. Så oddsene er på vår side i alle fall! Men du er kanskje på ultralyd nå du, håper virkelig at alt står bra til! Jeg krysser fingrene for oss begge - eller alle 4, blir det vel. Si ifra hvordan det gikk, hvis du har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul, og alt stod bra til:) Det lille hjertet slo og vi så den lille klumpen der inne. Ganske snålt i grunnen, men veldig gøy og veldig deilig å vite at alt stod bra til! Håper alt har gått bra med deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har gått bra med meg også!! Så gøy at alt var bra med deg, jeg måtte inn og sjekke med det samme jeg kom hjem! Merkelig med ultralyd, det lille hjertet, og den lille kroppen. Hvor langt var du kommet? Jeg er 9+2, og den lille beveget seg rundt der inne. Utrolig rar følelse å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk se det lille hjertet og armer og bein, men knøttet ville ikke våkne - til tross for at legen romsterte noe fælt - så vi fikk ikke se noe særlig bevegelse. Men utrolig deilig allikevel :) Jeg er 10+1 visstnok. Synes selv det hørtes rart ut, men han målte og sjekket flere ganger og sa nå at det var sånn det var :)

 

Godt å høre at det gikk så bra med deg også! Nå kan vi virkelig kose oss i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjekt å høre at alt gikk bra med dere, jenter. Veldig glad på deres vegne! Håper jeg får samme beroligende melding på tirsdag når jeg skal til gynekolog. Har hatt små mengder, mellombrun (ikke helt mørk)utflod siden i går. Pluss litt blod i urinen. Timen hos gyn. har jeg bestilt for lenge siden. Tror dere at hun kan ta en ultralyd på meg allerede da og finne svar? Er det gynekologen som gjør slikt? Jeg vet veldig lite om dette... Er i 6. uke (på tirsdag er jeg 5+6). Hvis det blir verre i dag stikker jeg på legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...