Gå til innhold

føler meg så liten...

Anbefalte innlegg

jeg er 13+3 ca, men føler jeg ikke har mage i det hele tatt, har mistet 4 ganger så er vel ekstra bekymret, har alerede hatt ultralyd 2 ganger, og skal på yltrlyd imorgen. og jeg gruer meg kjempe masse, så redd noe skal være galt. legen skal skjekke imorgen veske ansamlinga på nakke virvlene eller noe sånt, fikk det ikke helt med meg men det er en sånn test de tar rund uke 13. ikke alle som tar den men spesielle tilfeller tror jeg.

alt er nok bra. men bare bekymret.

det jeg egenlig lurte på hvordan mage andre har som er sånn ca like langt på vei, vet det er ganske individulet men bare lurer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9039300-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-liten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Så leit at du har mistet tidligere. Men om det kan være beroligende så er jeg 13+0 og magen lar vente på seg! Litt oppblåst i ny og ne, men kan ikke skimte noen mage utenom det! Krysser fingerne for deg! :) Masse lykke til i morgen!

...ikke misforstå...men vær glad du er liten.

Jeg er 164 høy og veier normalt 51 kg.

Jeg er nå 15 uker på vei, og har allerede lagt på meg 6,5 kg, og føler meg fryktelig oppblåst og stor.

Så det at du er liten i seg selv, betyr ikke at deter noe galt....men du skal være glad du ikke er stor!

Jeg er 15 uker, og merker heller ikke noe veldig til mage...tror ikke jeg har lagt på meg mane grammene heller...tror ikke det er noe å bekymre seg for, men skjønner at du gjør det siden du har mistet før...blir godt å komme på UL i morra da!! Lykke til!!

det var veldig godt å komme på UL, alt var fint:) den lille lå og sprelte inni der. det er helt utrolig følelse å se det lille livet inni meg. så nå skal jeg vel bare være glad jeg er så liten.... jeg hadde faktisk tatt av meg 2 kg, men så kommer det vel på igjen om ikke så alt for lenge... :) '

stor klem

Annonse

Hei! Jeg er 15+5, og har fått skikkelig mage, enda det er første gang. Eller, det er iallefall skikkelg umulig å skjule det nå, og ingen bukser eller skjørt passer. Så jeg føler meg stor! Magen kom så plutselig, jeg er nesten bekymret for om bebisen vokser unormalt fort og slike ting, så vi bekymrer oss nok. uansett mage eller ikke... :)

Jeg er 13+3, førstegangsfødende, og har så godt som ingen antydning til mage... Er selvsagt oppblåst til tider, men ingen "gravid-mage" her i gården... Dette er helt normalt slik jeg har forstått - vi er bare forskjellige... Alle jeg har snakka med sier at dette er helt normalt! Trøster meg også med at søsteren min var temmelig langt på vei før det viste på henne at hun var gravid.

Så at innlegget ditt var skrevet den 19/4 - gikk det greit på ultralyd?

Jeg er ferdig med uke 17 til onsdag, og har nesten ingen mage i d hele tatt... Har kjent liv, og tror alt er bra. Jeg er 159 og veide ca53 før jeg ble gravid, så jeg er ikke stor og kanskje d er derfor d går så sent? Skal på ul til tirsdag og da får vi se. Føler ihvertfall at ting er som de skal selv om jeg ser bilder av alle dere med stooore mager hele tiden... Kan til tider bli bekymret, men d er bare tull;) Satser vi på;)

Har begynt å få mage først nå... men er jo på 18. uka nå... en uke til UL og gleder meg masse... det gjør min kjære også... har forresten kjent liv i mange uker alt... fra 13. eller 14. uka... en tirsdags kveld... mamma sa at da er det ganske nøyaktig seks mnd til fødtselen... hehe.. får se da... men har jo tremin en tirsdag... 2. oltober helt nøyaktig... men har tro på at den blir flyttet en uke senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...