Gå til innhold

Litt for kjapp?

solfridnathalie

Anbefalte innlegg

Jeg går nå inn i min 6 uke. Jeg var hos legen idag for å ta blod trykket. Graviditets testen tok jeg igår (utpå dagen) så dette er VELDIG nytt for meg. Men jeg har nok vært veldig kjapp ;o(. Ting som dette klarer ikke jeg å holde skjult for familie og venner, så de fikk også vite det idag. . . Ser bare på uke for uke oversikten, at dette skal du vente med til uke 9. Ups. . . Jeg har iallefall hyppige toalett besøk og veldig ømme bryst. Jeg håper selvfølgelig på det beste for dette er det BESTE som har skjedd meg :o)

Fortsetter under...

Hei!

Hyggelig å høre at du er gravid! Gratulerer!

Slike nyheter vil en jo gjerne dele med de en er glad i.

Jeg har også vært tidlig ute med å spre nyheten om min graviditet. Både denne gang(uke 7) og ved mitt 1. svangerskap. Tenker at det er greit at de nærmeste får vite det, så forstår de kanskje hvorfor du er så lykkelig,kvalm, etc.

Uansett hvordan det går(og det går jo helst bra) synes jeg det at de nærmeste burde vite, så jeg har aldri helt skjønnt hvorfor dette må holdes hemlig de første månedene. Hvis det ikke går bra er det jo greit at de nærmeste også vet det. Man har jo ikke venner og familie kun for de lyse stundene i livet.

Gled deg over det som er hendt!

Det er det største i livet! Det å bli mor!

Lykke til fremover!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...