dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* ************************************* venter OVER ikm: ************************************* ************************************
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2007 ingen som har testet enda?? bare jeg.........hehe. har så ekstremt vonde pupper,så svei av en test... var selvfølgelig neg. så da er nok tanta rett rundt hjørnet,de kan jo ikke oppføre seg sånn her så mye lenger... venter i spenning på dere andre:-)
melkekua™ Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( ************************************
Cmoi Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( ************************************
netti82 Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Netti82- tror IKM er imorgen mandag 28.... Så venter i spenning
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( ************************************
Raindance Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( ************************************
mammatilanas Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( ************************************
nenepus Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 jeg har ikm uk 17,skal teste i morgen:(. dytter
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. april 2007 #12 Skrevet 23. april 2007 *dytte dytte* (har IKM i morgen)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.)
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR)
ticalinda Skrevet 24. april 2007 #15 Skrevet 24. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA
rmm9 Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet)
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 24. april 2007 #17 Skrevet 24. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp ************************************* venter OVER ikm: ************************************* emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. april 2007 #18 Skrevet 24. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp ************************************* venter OVER ikm: ************************************* Lizziee 4pp IKM 23....har ikke testa enda emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 25. april 2007 #19 Skrevet 25. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp ************************************* venter OVER ikm: ************************************* Lizziee 4pp IKM 23....har ikke testa enda emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet) *Lykkelita*prøver, 2.pp :-) (1 dag over IKM, neg test i dag)
prøver3 Skrevet 25. april 2007 #20 Skrevet 25. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ¤baktus¤ ca 21 mnd prøving.. termin januar 07 ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp ************************************* venter OVER ikm: ************************************* Lizziee 4pp IKM 23....har ikke testa enda emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet) *Lykkelita*prøver, 2.pp :-) (1 dag over IKM, neg test i dag)
prøver3 Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 haha... 08 mente jeg da helt surrete i hode jeg
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 gratulerer så masse med spiren=)
-Loppa- Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ¤baktus¤ ca 21 mnd prøving.. termin januar 07 ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp ************************************* venter OVER ikm: ************************************* Lizziee 4pp IKM 23....har ikke testa enda emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet) *Lykkelita*prøver, 2.pp :-) (1 dag over IKM, neg test i dag) Susy - virker som EL kom denne uken istedet :/
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. april 2007 Forfatter #24 Skrevet 25. april 2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ¤baktus¤ ca 21 mnd prøving.. termin januar 07 ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp dollypopp:-) ************************************* venter OVER ikm: ************************************* Lizziee 4pp IKM 23....har ikke testa enda emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet) *Lykkelita*prøver, 2.pp :-) (1 dag over IKM, neg test i dag) Susy - virker som EL kom denne uken istedet :/
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 25. april 2007 #25 Skrevet 25. april 2007 Sv: ¤¤¤¤RESULTATLISTE uke17¤¤¤¤ NYTT 09:07 25.04.2007 ************************************ Har STOOOR mage til jul :-) : ************************************ ¤baktus¤ ca 21 mnd prøving.. termin januar 07 maritavilblimammaigjen har spire til jul ************************************* Over i ny pp :-( : ************************************* Cmoi,19 pp,IKM 17 mai-hurra! *Bea* hopper over til ny pp - som vanlig. Nå 16 pp ;( Raindance 2pp, ustabil syklus ja... mammantilanas*prøver* Går over til 2 pp. ticalinda over i 2 pp. IKM 22.mai Tristanpåvei:) nå blir det å prøve hostesaft. 9pp dollypopp:-) ************************************* venter OVER ikm: ************************************* Lizziee 4pp IKM 23....har ikke testa enda emblamamma 12pp - vet ikke om jeg har hatt el...så kanskje uke 18 venter på meg ( dollypopp -testet neg dagen etter ikm (ikm mandag 23.) Miss_X_1974 (testet neg 2 dager før IKM, venter nå på TR) Miss_X_1974_10pp etter MA Venter i spenning (testet neg i dag, på IKM, tr enda ikke kommet) *Lykkelita*prøver, 2.pp :-) (1 dag over IKM, neg test i dag) Susy - virker som EL kom denne uken istedet :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå