Gå til innhold

er litt skuffa over victorias farfar..

Anbefalte innlegg

han ringte den dagen hun ble født, men siden har vi ikke hørt fra han i det hele tatt. ingen gave/gratulasjonskort.. har sendt han bilder av henne to ganger, og han har ikke ringt engang.. ringte ikke engang på sambos bursdag! de har et godt forhold,men han bor i en annen by. han har jo ikke sett barnebarnet sitt og tar heller ikke initiativ.. blir skuffa jeg :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9038998-er-litt-skuffa-over-victorias-farfar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje han er redd for å ringe midt i amming, soving eller noe ? mamman min er det, hun sier at hun vil ikke ringe pga dette men at jeg skal ringe henne når det passer. Pappa sender heller en SMS en å ringe fordi han er redd for å ringe på veldig ugunstige tidspunkt. Men nå er det jo en stund siden fødselen da, og rart at han ikke har sett barnebarnet sitt....

tvilsomt! han ringer alltid på sambos telefon når han først ringer, så tror ikke han er redd for å forstyrre heller. og det er vel bedre å forstyrre litt en gang iblandt enn å aldri snakke med sønnen sin som nettopp har blitt pappa for første gang? og hun kan jo ikke savne han når hun ikke vet at han finnes. hehe, sorry er litt negativ her :P skrev i brevet til han at hun gledet seg til å møte farfar, og håpet at det ikke ble så lenge til. han kunne da i det minste tatt en telefon.. argh :P

ja han har 2 barnebarn fra før. og hos de er farfar stor stas. men de bor i samme by da..blir vel litt lettere da sikkert.. håper ikke det er slik det kommer til å bli, vil jo at hun skal ha et godt og nært forhold til alle besteforeldrene sine!

Annonse

Høres jo litt rart ut at han ikke har tatt kontakt. Noen andre i familien deres som vet hvorfor? Skjønner at du synes det er sårt at han er sammen med de andre barnebarna sine, og ikke har sett Victoria enda. Går det an å ringe og invitere ham til dere, kanskje?

Eller så kan kanskje dere invitere dere selv til han,-hvis det ikke er veldig langt unna da...

Skjønner godt at du blir skuffa jeg.

Alle mennesker er forskjellig, og kanskje farfaren har andre tolkninger av hva som er riktig måte å imøtekomme ande mennesker på...

Hvis han har et greit forhold til både sønnen sin og deg så kan dere prøve å kontakte han da,- enkelte trenger å tuppes i stumpen av og til..

ja vi tenker å ha en egen liten navnefest, og da skal han selvfølgelig inviteres. jeg har tenkt på å dra dit en helg også, men det blir så kort tid og mye penger, i og med at sambo må jobbe. vi bor i trondheim og han i ålesund, så det er jo litt langt unna da.. vi skal dit i sommer ifølge sambo, men da har hun jo blitt 6 mnd allerede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...