Gå til innhold

Oktober: rolige 6mnder babyer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Guten min har altid värt så rolig... I forhold til söstra... Skrikker lite og alltid lett og roe ned. Og egentlig en forsiktig liten gutt som ikke gjör så mye av seg.... Han kan jo si i fra self:) Helt forsjellig i fra hvordan store söstra var. Hun var mer högmelt kan en si:) Andre som föler det sånn. Eksempel kan väre viss han ligger på magen og ikke gidder mer legger han seg og "kviler" på armene.... Sånn har han värt hele tiden var ordentlig lat når han var mindre og låg på magen da bare lår han og koste seg...

Syns han er litt vanskeligere og forholde seg til en store söster var når hun var liten....

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan jeg skrive under på!

DAttera mi er helt lik... Og SÅ ulik storebroren sin som baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knøttet mitt hadde kolikk de første tre mnd, men etter det har han vært veldig rolig ja. Virker som han har et rimelig avslappa forhold til det meste:-) Kjenner godt igjen det du sier om å legge seg til å hvile. Er ikke blitt noen ekspert på snuing enda, og får han det ikke til så legger han seg ofte bare rolig ned og ser seg rundt... Er en liten tenker har vi funnet ut;-)

Har ingen eldre barn å sammenligne med, men skjønner jo ut fra det venner og familie sier at han er roligere enn snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...