Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #1 Del Skrevet 19. april 2007 jeg er og en røyker, jeg røkte i 12 år, vet alt om røyksug, røykelov, ikke-røykere som er irriterende å besserwissere' og alt det der. men jeg syns og at det blir feil når man svarer på innlegg med "kos deg med røyken du, det er en røyk, lenge til du ammer, luft godt så er det ikke skadelig" selvfølgelig er det skadelig!! dette burde være en side der folk heller skrev "stå på! dette klarer du! stump røyken! du er kjempeflink! du trenger ikke den ene røyken! du er kvinne nok til å klare deg uten!" men istedet ser jeg for det meste innlegg der det står at enten røyker man eller så er man feit og grinete, dette stemmer jo ikke!!! jeg er helt for at dere som velger å røyke skal kunne gjøre det uten å bli uglesett, men samme hvordan man snur og vender på det så er ikke røyking bra for hverken deg eller barna. jeg er ikke her for å si fy og skam dere, dere er voksne folk, men (!) jeg ser innlegg fra folk som kanskje bare trenger et lite puff i ræva til å stumpe røyken, og så får de svar som "kos deg med den ene røyken du" og det er trist syns jeg,... dette innlegget er ikke lagt her for å skape en "sinna" debatt med røykere som sier en ting og ikke-røykere en annen, men kanskje noen tenker seg om og tar en røyk mindre i dag man kan leve et langt godt liv med røyken, men man kan være uheldig og, som med alt annet.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9038409-dere-har-h%C3%B8rt-det-f%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå