nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei. Jeg har vært ute og kikket på vogner til min 10 mnd gamle gutt. Jeg vil ha en trejuling og har kommet frem til at Phil & Teds barnevogner er de som jeg liker best. Er det noen andre som bruker denne vognen som singelvogn og er fornøyd med dette valget? Eller har dere evt noen andre vogner som ligner som dere kan anbefale?
LegallyBlond Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Jeg bruker den som singelvogn til gutten min på snart 2 år, skal også ha den til søskenvogn, men den kommer fortsatt til å bli brukt som singelvogn til eldstemann når han er med alene. Jeg er egentlig veldig fornøyd, det er på alle måter en god vogn, myyyye bedre enn mange andre jeg har prøvd. Men er noen minus med den også. -Savner en skikkelig "halvstilling" om jeg skal bruke den til nestemann også, den er enten veldig rett eller veldig langt bak. Går veldig greit til en på 10 mnd (har en venninne med en 7 mnd gammel datter som sitter veldig godt i sin), men synes at dden perioden akkurat når de skal begynne å sitte selv så er det greit med en sån midt-i-mellomstilling... -når vogna er lagt ned så blir det et hull mellom kalesjen og seteryggen. Sånn må det jo være, for ellers funker den ikke som søskenvogn. Følger med et gjennomsiktig plasttrekk (som brukes i regn/vind) og et en ganske mørk solnetting til å henge over dette hullet. Alikevel må jeg dekke dette med mørkt stoff når mini skal sove, ellers blir det for lyst for ham. Ellers har den en veldig god sittestilling, og er veldig enkel å legge sammen og god å trille. Men skulle jeg hatt en ren singelvogn så ville jeg gått tilbake til OTH urban jungle (solgte den til fordel for P&T siden vi trengte søskenvogn). Den er hakket bedre å trille, like lett og enkel i bruk, man slipper dette hullet bak og jeg liker rygginnstillingen bedre på oth. Selv om den ikke har full liggestilling har den en veldig god hvilestilling, som faktisk nesten virker bedre enn de som ligger helt flat. Jeg bruker den nest nederste (ikke helt flat) liggestillingen i P&T vogna også, synes det ser mer behagelig ut i forhold til beina. Men om du går for en P&T så vent på den nye modellen som heter sport!! Ser at en forhandler allerede er begynt å selge dem på finn.no nå. Den har regulerbart håndtak, og noen andre små forbedringer. Det regulerbare håndtaket er nemlig virkelig et savn på e3-modellen. Dessuten kan de nye søskensetene legge noe bakover, om det skulle være aktuelt for dere å bruke den som søskenvogn en gang =)
LegallyBlond Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Kan også nevne at jeg kjenner 3 til som bruker denne vogna som singelvogn, hun ene har brukt den fra nyfødt, og alle de er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå