Gå til innhold

Sur mamma

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her kommer et lite hjertesukk fra meg.. Da jeg fikk vite at jeg var gravid ble jeg kjempeglad (selvsagt også litt forvirret), dro ned til mamma og fortalte nyheten. Hun ble ikke glad!! Er av den negative og gammeldagse sorten, ønsker jeg skal være gift før jeg får barn osv. Hver gang hun nevner graviditeten er det noe negativt hvordan skal jeg klare å holde ut?? Er samboer/forlovet og i midten av 20årene, er jeg ikke voksen og selvstendig nå? burde hun ikke være glad? Har heller ikke sagt gratulerer :(

Takk for dere giddet å lese!

Fortsetter under...

Synd å høre at hennes reaksjon er slik!

Det er nå en gang slik at noen mennesker ikke alltid klarer å se det positive i ting. Det er vel et resultat av de holdninger de selv er oppvokst med og hvordan deres egne erfaringer har vært gjennom livet. Godt å høre at i alle fall du er lykkelig. Fortsett å vær det! Du har så mye å se frem til- faktisk det største som kan skje- Nemlig å bli mor!

Livet mitt er blitt noe helt annet etter at jeg fikk barn. Venter nå nummer to og er i syvende himmel!

Ha tålmodighet med din mor. Ting vil nok forandre seg. Hun trenger nok bare litt tid til å fordøye det hele. Som du sa, er hun nok opptatt av at det skal gå bra for deg( du er jo hennes barn).

Fortsett å vær glad over det som er skjedd deg!

Du er absolutt voksen nok til å klare dette ansvaret. Din mor vil nok elske sitt barnebarnover skal du se! Det er nok bare litt nytt for henne enda!

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...