Gå til innhold

Positiva har testet......

Anbefalte innlegg

...hadde ikke planlagt å gjøre det før i morgen tidlig, for jeg var sikker på at jeg skulle få TR...men jaggu meg var det ikke en svak strek der!!! Har IKM på søndag.

Klarer ikke glede meg før jeg har vært hos legen og tatt noen tester....har jo ikke time før 2 mai, men nå må jeg ringe i morgen tidlig og KREVE at jeg får tatt noen blodprøver i det minste (har hatt en MA og en SA)... Men herlighet...jeg er jo overlykkelig også....og livredd...HJÆLP....!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9037009-positiva-har-testet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først gratulerer såååå mye med svak strek! En strek er en strek, så den må bety noe!

Dette kommer til å gå så bra! Det renner inn med sneller til oss trådjentene nå; hihi trådsnelle i magen din! Trekk pusten dypt og senk skuldrene og slap heeelt av! Imorgen tidlig ringer du og får en time.

Har en øvelse for å slappe av; legg deg ned i en god stilling, så begynner du med at du skal slappe helt av i venstre lilletå, gjennta det for deg selv flere ganger helt til lilletåa er heeelt slappfisk. Så videre til neste tå og så videre. De fleste er inne i drømmeland innen kneet!

Så etter du har vært hos legen og fått et positivt svar, så jubler du av hele kroppens kraft! Og skåler i det nydeligste sprudlevann; mozell om du liker og smeller til med en kurv jordbær eller noe du liker!

Skal krysse alt tenkelig for deg; dette skal gå bra!

stor klem

Annonse

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!! sá bra positiva!! Du vet- en strek er en strek! Min var först nesten usynlig, men den var der!! :-))

Ná er det bare á ta det med ro... ta vare pá deg selv, lev som en dronning!

Nyttársbarn höres bra ut! Ble sá glad nár jeg leste innlegget ditt! :-))

stor gla kos til deg!!

Anita

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...