Gå til innhold

April: Bare lillegutt som har slått seg vrang ved legging??

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Eller er det noe i denne alderen,vet flere sliter med å legge 2-åringene sine,gjør dere?

Siste 14dagene har han ikke ville legge seg,så fremst han ikke er stup trøtt,så kan ikke skylde på at det er pga mini er kommet.

Nå legger han seg ca.19.30 og holder det gjerne gående til i 23.00 tiden før han sovner.

Skjønner ikke hva det er,virker som han bare vil leke,er ikke trøtt eller noe,men ser jo på lillegutt at han er stuptrøtt,himler med øyene og slik,vi har lagt han tidliger og senere,men nytter ikke.

Og nå etter at mini kom så virker det som han ikke liker meg lengere,roper mamma men er pappa han mener.

Føler meg faktis litt utafor nå,prøver å være masse sammen med han etter bhg,men nei,han vil ikke,bare pappa,uansett om han har babyen eller ikke,men ikke meg =(

Vel..går seg vel til..

Men akkurat nå så har jeg mest lyst til å rope for full hals!!!!

WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!

puh..det var bedre =)

Har hatt en slitsom dag,mini nekter å ta høyre puppen,uansett hvor sulten han er,ikke snakk om,skjønner ikke hvorfor,venstre puppen suger han tiul seg med en gang,men ikke f.. med høyre puppen,og jeg blir så fortvila og mister helt mote.

Så har vi da lillegutt som ikke vil gjøre noe med meg,og akkurat nå sitter jeg å hører på banking oppe,han ligger i senga si og hiver seg i senga,sparker eller gjerne står å slår i veggen,eller banker senga i veggen,og nytter ikke å dra den bort,da er det bare vræling..

nå er gubben å vakser i leiligheta,og jeg er her alene med begge to.

Så nå skal jeg opp til lillegutt ,se om han vil legge seg,så skal jeg skifte på mini så skal vi sloss litt å se om han vil ta høyre pupp,synes det er tidlig å få en favoritt,er jo ikke en uke enda.... !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa ville ikke ha venstrepuppen min de første dagene.det viste seg at hun var tett i ene neseboret, så hun fikk ikke puste skikkelig når vi amma på den siden...

Ang legging så har snuppa og slått seg skikkelig vrang denne uka. Ikke snakk om at hun skal legge seg. brukte to timer her en dag!

Og hun vil også bare være med pappa...harblitt litt bedre nå, men mamma var ikke no tess her en god stund... -etter sindre kom. Men det hadde nok litt med at hun og pappan hadde vært i danmasrk i lag, og så var det plutselig komt en baby når de kom tilbake...men hun var begynt pappadaltingen litt før de reiste og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sin måte å rope om oppmerksomhet. Litt sjalusi ute å går. Men dei er enda litt små til å si det rett ut. Men det går over etter litt. Bare vær den samme du og ikke gi deg på den leggingen.

Hanne vil ikke sove når klokke er 19 alltid. Som om hu faktisk ikke er trett. Men her tror eg det har litt med soving på dagen å gjøre. Litt i allefall. Sovner ikke før 20.30 - senest 21 nå denne uken.

Men eg fortsetter med dei samme rutinene - eg vil ikke gi meg og håper at til slutt finner hun ut at hun ikke har noe å vinne på å ligge i sengen å leke eller klage seg. Være bestemt. Selv om det til tider er veldig vanskelig. Stå på jenta mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie legger seg i senga, men sovner ikke med en gang, kan ligge i en times tid å dunke i veggen med beina.. og har hatt noen dager med skikkelig vrange... meeen jeg venter enda på den perioden...

Her er det måltidene som er helt forfrerdelig, går ikke en dag uten krangel, skriking og surmuling.... så trasse kommer sakte men sikkert her også..

Men merker vedldig godt at det går i perioder.. noen ganger kan det være helt uutholdelig og andre ganger er hun ett englebarn! ;)

Men håper han finner seg i at han skal sove snart så dere får ro og fred, for jeg vet det er ett slit når det står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i kveld la han seg faktis ned med en gang..tror det eller ei..la seg nå kl.19.30 og har ikke hørt et pip..enda...regner med det kommer litt senere,men da sikkert bare fordi smokka er borte eller noe..

Men har hørt mange si at de har en slik periode i 2års alderen og en igjen i 4års alderen hvor de ikke vil legge seg..jaja..skal hvertfall prøve å fortsette som før å legge han i denne tiden også får vi heller bare ta det derifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...