Gå til innhold

bare ett syte innlegg...

tjorven 1

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 23+2 og veldig glad for at ser bra ut så langt.... men jeg sliter med både bekkenløsning og kynnere... får kynnere av nesten ingen ting 500 meters gange og det setter i gang... får ikke trent noe særlig av samme årsak... Ri (har hest) er kjempedeilig for bekkenet, men det går ikke pga kynnere...så jeg som før trente 5-6 timer i uka i tillegg til å ri på tur og ha en datter på tre... sliter litt med overgangen... jA DA det er bare en fase, men dette er 4. gangen jeg er gravid etter velse jenta som er tre i dag...så gravide perioden min har jo mere eller mindre vart i 4 år snart :-) men nå skal det gå bra denne gangen! Og jeg har IKKE hat migrene en eneste gang...helt utrolig...

Men jeg som før ALDRI kjedet meg kjeder meg faktisk til tider finner ikke på ett søke ord jeg kan søke på nettet en gang....

Kjæresten er mye borte på denne tiden av året så det hender dagene blir litt lange....men men jeg kan heldigvis kjøre hesten min da så både jeg hesten og bikkja får luft da:-)

Ukas høydepunkt prissonbrake hjelper stor i dag.... men det blir jo litt sjokkis spising da:-)

Nei det er mye jeg kan gjøre og prøver å ha ett daglig prosjekt eller ett annet hver dag er rimelieg ødelagt i kroppen dagen etter typen rydde prosjekt... kjøkken skapene er rene og ryddige, har blitt kvitt 7 søplesekker med div og skal snart gå gjenom barnetøyet fra vesla... venter jo gutt denne gangen!!

i bunn og grunn så kjeder jeg meg bare og det finnes LAAAANGT værre enn det.... gleder meg til sommer og sol jeg... det hjelper på det meste!! Nå har jeg en veninne som er fødeklar så hun blir iallefall hjemme på dagen og det er bra!!!

Ja dette var bare syt, men jeg har det veldig bra føler meg frisk med unnatk av midt partiet he he , har en super datter, en søt og god kjæreste, hest hund bil og leilighet.og en liten prins på vei HURRA... har det bra bare litt kjedelig om dagen....men det klarer vi!!

syt syt syt fra meg en torsdags kveld...

Fortsetter under...

Det er lov å syte litt, vi kan jo ikke bare være lykkelig gravide hele tida :-)

Det med kynnere er slitsomt. Jeg har hatt mye av det - kunne knapt reise meg fra stolen uten at en kom seilende. Så fikk ikke rydda klesskap engang...

Men - etter sykmelding og to uker med full avslapping går det langt bedre, så nå får jeg iallefall vaska babytøy! Er merkelig det der, men nå er det faktisk litt koselig å vaske tøy :-)

Du får trøste deg med at du er over halvveis!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...