Gå til innhold

jeg vet jeg ikke skal bry meg, men...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begriper ikke vitsen med det forumet der - selv om jeg skjønner at det brukes og det av voksne folk, så er det bare dritt der såvidt jeg har sett. Holder meg laaangt unna, og syns det er helt sprøtt å tenke på at det fins mødre og kommende mødre som anonymt sitter der å hekser.

Er vel en del av dem jeg håper jeg aldri møter på fotballtreninga, klassemøter, barnediskoteket eller hva enn det måtte være.

Skjønner at ikke alle har like god kjemi eller blir bestiser, men det må da for guds skyld likevel være mulig å inneha en smule anstendighet og medmenneskelighet - i det minste oppføre seg som folk!!

Jeg har lest halve tråden du refererer til, det var den korte tiden jeg orket å være der inne....

Hele den tråden der stinket av uvitenhet og ondskap.

Noen ønsker trolig å provosere noen på assistert befruktning.

Men jeg håper at vi klarer å holde fatningen alle sammen,fordi vi trenger hverandre hele gjengen.Enkelte er sikkert også misunnelige på at til tross for vår barnløshet,så har mange av oss funnet frem til vennskap både på nett og IRL.

Enkelte ønsker vist bare å ødelegge for andre,og har trolig ingen sperrer for hvordan de går frem for å klare det.

Bim er ikke det det en gang var.

Desverre.

Håper vi kan holde oss her og fokusere på det vi skal fremover jeg.

Så får kranglerne krangle til det brenner under bena på dem for meg.

De bryr seg så åpenlyst lite om andre mennesker at jeg gidder heller ikke bruke energi på å bry meg om dem !

Hilsen

Hei...

Jeg har lest tråden jeg også, og har bevisst latt være å svare på den.

Jeg orker virkelig ikke nedverdige meg til å skulle stå til ansvar for noe jeg ikke har gjort.

Jeg er krass i munnen, ja det er jeg.

Men verken jeg eller Snøfilla har startet den tråden der. Det sverger jeg over min farmor på.

Den personen som har skrevet det, er trolig , som vilsågjerne sier her, ute etter å lage en debatt. Og lage et nytt sirkus med krangel og bråk her inne.

Her trenger vi hverandre,både på godt og vondt.

Jeg regner med at den skyldige leser dette, og får blod på tann til å lage enda mer kvalm.

For å si det rett ut, jeg gidder virkelig ikke bry meg . Jeg har viktigere ting å fokusere på enn drittunger som leker seg på en krangleside.

Annonse

Hei dere!

Jeg klarte ikke å dy meg, - måtte inn å lese den latterlige tråden jeg og. Holder meg unna Kranglesiden, da jeg ikke begriper poenget med siden slik den er i dag. Skjønner at noen kan ha behov for å lufte tanker eller følelser, f. eks. i en "kroppen-full-av-hormoner-tilstand", men disse sårende og fæle innleggene har jeg ingenting til overs for. Liker dårlig at det ikke er en moderator som følger med og sletter disse jæv... innleggene.

Men, jeg må bare si at jeg ikke fatter hvordan HI tenker. Om hun (eller han) noensinne har vært i vår situasjon, det vites ikke, men jeg kjenner meg virkelig IKKE igjen. Jeg blir sjeleglad hver gang jeg hører om noen som lykkes - jeg blir glad på hennes vegne og blir glad for at "statistikken" holdes oppe, om jeg kan si det slik. Det å høre om andre som lykkes gir, i allefall meg, enormt mye motivasjon og ikke minst HÅP for at kanskje vi også en dag lykkes. Og når noen mister eller ikke lykkes, da blir jeg helt oppriktig (ellers hadde jeg ikke giddet å skrive dette her) lei meg og føler med den personen. Jeg satt virkelig stor pris på all støtten jeg fikk da jeg selv gjennomgikk mitt/vårt første mislykkede forsøk nylig - jeg nekter å tro at noen satt og "gosset" seg for at vi mislyktes.. Mulig jeg er godtroen, men nei, jeg tror ikke det.

Så takk jenter for at vi holder sammen og støtter hverandre som vi gjør!

Ville bare si det :-)

Klem fra meg

(sorry, ble lenger enn planlagt dette :-))

Jeg begriper ikke at det i det hele tatt skal være et forum som heter Kranglesiden jeg...

Trodde virkelig BiM var et seriøst nettsted.

Har skrevet et innlegg på Ris og ros, der jeg setter spm.tegn med en slik side...

Jeg kan ikke forstå at noen vil andre mennesker vondt jeg da...

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen går inn på kranglesiden i det hele tatt heller.... Er det for å krangle? Eller se på andre krangle? Kan jo ikke være noe annet. De gangene det har vært krangling på ass.befr har vært pga ting som har blitt skrevet på kranglesiden... Folk beskylder hverandre. Jeg har selv fått høre på privaten at noen beskylder andre...og det med navn.....Synes dette er utrolig hensynsløst. De som angriper og beskylder andre, de er de værste. Det er INGEN som vet hvem som har vært de "slemme" her, da det går ann å gjemme seg bak en anomym knapp. Burde jo ikke vært mulig. Selv ved å sammenlikne når enkelte har vært logget på og skrevet på ulike sider her...

Ass befr er en fantastisk side med fantastiske jenter!!! Alle kan jo bidra til å ikke skulle starte krangler eller uthengig av mennesker. Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg:o)

Helt enig med Sunniva78, hva skal vi med kranglesiden. Men det er jo bare å la være å gå inn på den siden, og ikke henvise til krangler der inne, så kan vi leve i den tro her inne, at den siden ikke eksisterer!!!

God natt alle sammen:o)

Har aldri sett poenget med kranglesiden :o)

Synes det er helt utrolig at det finnes et sånt forum, for det passer ikke inn på BIM. Blir dessuten litt provosert av de som skriver "stygge" ting og signerer uten nicket sitt. De bør ihvertfall stå for det de skriver!

Her på ass. befruktning får vi svar dersom vi lurer på noe, men kranglesiden kommer det ikke noe konstruktivt ut av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...