Gå til innhold

SYNES IKKE DETTE er siden for å ta opp ABORT eller ikke......


Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, men jeg er gravid - og utrolig bekymret akkurat nå. Har sikkert lagt inn et sånt innlegg som du snakker om. Jeg forstår hva du mener, men synes dette var en sårende måte å si ifra på. Jeg håper jo også at jeg får være blant de gravide også fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her tar en opp alt som har med det å være gravid å gjøre, også abort. Ikke les de innlegga da vel..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... mener du kanskje provosert abort? Jeg synes det er litt ille å se innleggene som handler om det, når man så gjerne ønsker å beholde sin lille - men jeg hopper bare over de innleggene så godt jeg kan nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at man her vil snakke om alt mulig,men er vel kanskje ikke her man skal søke hjelp hvis man vil ta abort!!!!!

 

Jeg har prøvd i 3år på å bli gravid og blir provosert av slike innlegg....

"jeg er gravid og føder i des det ødelegger for meg...*

Hvorfor bli gravid nå da????

 

*jeg skriver IKKE her for å bli uvenn med noen,men dette er i mine øyne en side for de som er glade for å være gravide og vil fortsette med det......

Ikke for å diskutere provosert abort!!!DET tar man med legen!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk enig med Fruen77. Jeg personlig blir også provosert over slike innlegg, men samtidig så har vi et valg om å la være å lese det som legges ut her. Jeg vil imidlertid oppfordre folk som går med tanker om provosert abort å ta det opp med legen sin, eller inne på den siden som heter "beholde barnet".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig i dette, hvis det er provosert abort det er snakke om - og det er det vel, tror jeg misforsto litt i starten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg fruen77! Det er jeg som har skrevet innlegget om abort!Jeg trengte å få orden på mine følelser fordi jeg ønsker å beholde dette barne.Du har ingen grunn for å bli sur for slike innlegg,her får man faktisk hjelp til å få klarnet hodet sitt og ikke minst bli sterk nokk til å si til sin partner at han skal bli pappa igjen,det må man ha mye mot til når mannen i ditt liv ikke vill ha fler! Jeh har to vakre barn og skal glede meg over den 3.Godt å få snakket med mennesker som opplever det samme som meg.Ville bare si dette.Lykke til til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så enig deg Helga Marie... jeg har sosa rundt her inne i ukesvis i håp om å finne noen som e i samme situasjon, en tviler, en med en mann som nekta å bli pappa igjen....om en ikke kan søke etter råd her hvor skal man gå da? det bør være om for de fleste følelser her glede, sorg, fovirring, frustrasjon osv osv.... Om du Helga Marie leser det her.. Prøv å få kontakt med meg...kanskje vi kan hjelpe hverandre?

Lykke til til dere alle... et svangerskap skal være fylt av glede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig gått over til 2.trimester, men ville bare støtte dere som har diskutert om dere skal ta abort eller ikke. Dere er da like fullt i 1.trimester som de andre, og burde få lov til å diskutere det som er viktig for dere.

 

Det er da bare å ligge unna de diskusjonene som provoserer/sårer en hvis det gjør så vondt?

 

Ville bare nevne at det er et forum som heter 'Beholde Barnet?', kanskje det finnes flere i samme situasjon der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes aboslutt at man skal kunne få ta opp det man føler for jeg. Det er faktisk bare å la være å gå inn på innlegget.

Beholde barnet- debatten har lite aktivitet og er kanskje enklere å få svar her. og kanskje lettere å ta riktig avgjørelse

 

Har full forståelse at for eksempel de som har prøvd lenge kan bli både sinna og lei seg av slike innlegg, og gravide generelt er sårbare. men jeg mener likevel at vi bør være tolerane nok slik at det er plass til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo eget forum for abort, men vet ikke hvor mye aktivitet det er der... Men de er jo faktisk gravide dem også, dem som lurer på abort. Synes egentlig vi skal tåle innlegg som fra helga marie, som faktisk sliter med sitt valg. Nå er ikke jeg persolig tilhenger av abort, men uansett hva jeg måtte mene, er det tusenvis som tar abort hvert eneste år. Det kommer bare ikke innlegg her på BIM for hver gang...

Men jeg skjønner at det kan provesere, spesielt dem som sliter/har slitt for å bli gravide

 

(Synes nesten det var litt lurt å legge innlegg her, for da kan vi som ikke tenker på abort komme med fine og gode argumenter for hvorfor hun burde beholde, sant???) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere alle!! Ja jeg ser at innlegget mitt har satt i gang en diskisjon! Og det er kjempe bra!Det er noen som bare tar abort fordi ikke vill ha barn eller ikke har økonomi osv.Men det er så altfor mange som har faktisk vært/ er i samme båt som meg!!noen Mannfolka orker ikke ungehyl,masing på foreldre.Der kan det gå en stopper for de fleste.Nå har jeg to barn blir 30 til sommeren og har virkelig trengt dere alle for å klarne hodet mitt! Håper dere alle tenker litt på oss som sliter med en fryktelig avgjørelse og til dere som faktisk sliter med å bli gravid vi alle er i samme båt alle og en!

 

Men Lykke til til dere alle som venter en spire om dere beholder det eller ikke,ha en god søndag til dere alle

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...