Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, i dag har jeg blødd litt friskt blod. Ikke smerter, men litt menslignende murring i magen. Er i uke 6+6. Har ligget i sengen det meste av dagen.Får ikke privat UL før på lørdag. Riksen hadde ikke kapasitet. Håper legen min kan ta meg inn i morgen. Noen andre som har opplevd dette og det likevel har gått bra??????

Frykter at dette ikke går veien.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! I mitt første (vellykkede) svangerskap blødde jeg litt friskt blod. Nok til at jeg ble redd, men ikke mer enn litt rødt på papiret og litt "klumper" med gammelt blod. Jeg fikk lov å ta blodprøver med to dagers ml-rom for å de om hcg-en sank eller steg. Alt var heldigvis i orden, og resten av svangerskapet var uten blødninger. Så det TRENGER ikke ha gått galt. Men forstår fryktelig godt at du er redd og engstelig. Håper på at du får gode nyheter på lørdag! Lykke til!

Skrevet

Hvor langt på vei var du da du blødde?? I skrivende stund har det stoppet opp. Ikke mye nå.

Skrevet

Å det glemte jeg jo å skrive - det var jo litt av poenget mitt: jeg var også 6-7 uker på vei. Lykke til!!!

Skrevet

Jeg er bare i uke 6, men i forrige uke blødde jeg litt. Da ringte jeg jordmor og hun sa at det var helt normal, hun sa også at jeg kunne blø litt friskt blod uten at det var noe å bekymre seg over. Har selv hatt en sa, og da kom det MYE blod og klumper.

Tror du skal ta det helt med ro og ikke bekymre deg. Det går jo som regel bra!!

Skrevet

Hvor lenge blødde du og sykemeldte du deg fra jobben?

Skrevet

Hei!

Jeg blødde også friskt blod både i uke 6, 10 og 16. Ikke veldig mye, men nok at jeg ble bekymret. Jeg er nå i uke 23+1 og har en frisk liten jente i magen min!! Så det er faktisk ganske normalt å blø, og det spesielt i 1 trimester ble jeg fortalt av jordmor.

Ønsker deg lykke til, det går sikkert helt fint! :-)

Klem

Skrevet

Hei!

Er litt i samme situasjonen selv jeg... blödde förste gang mellom uke 5 og 6. Lá pá sofaen i flere dager uten á gjöre noen ting! etter noen dager kom det litt til (bare pá papiret) da dro jeg til legevakten- tenkte at er det noe hjerte der sá kan de se det ná... Og det gjorde de! :-) sá et lite dunkende hjerte der inne og alt var som det skulle. etter det sá har jeg fátt litt pá papiret igjen-men ingenting siden ´lördag. Var hos jormor pá onsdag og hun sa at er det lite sá er det ganske vanlig :-)

Man blir redd- ja- men vi fár bare krysse fingrene og hápe det beste! er i uke ni ná foresten.

lykke til!

Skrevet

Hei salamat.. jeg blødde også litt men ikke mye over flere dager .. faktisk i to uker fra uke 6 til 7.. gikk til legen og det viste seg det var fra livmormunnen.. for mye bakterier sa hun. men ikke no farlig fikk noen stikk piller og da var det over :).. uke 5 hadde jeg uvi.. noe som gjorde at jeg også begynte å blø litt..

tror det går bra.. :

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...