Gå til innhold

And here we go again.....

Anbefalte innlegg

Sukk..... fortsatt fem dager (i morgen) til IKM, og jeg klør allerede etter å teste... så spør jeg meg selv: hvorfor kaste bort en test på DET da???? Det ER jo bare å vente de stakkars dagene, for så å se om det kommer noe TR, og da heller teste DAGEN ETTER IKM, dersom ikke noe har skjedd... Gir opp meg sjøl jeg, altså.... Og skal IKKE teste i morgen!!!

Gratulerer samtidig alle som har fått spire i det siste, og krysser fingre og ønsker lykke til for alle oss andre :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9036393-and-here-we-go-again/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe det lyder så kjent, så kjent. Er snart en uke over ikm jeg nå og tester negativt, men jeg gir jo ikke opp før tanta evt. er her:) Det er helt urolig hvor lange dagene blir når man bare venter på å teste.

Lykke til ihvertfall:)

Ja jeg er der jeg også!! Stod og holdt en test i hånda i stad, men la den fra meg igjen. Jeg har 6 tester igjen, og de bør vel holde til enda en pp. Heldigvis skal jeg reise fra tirsdag til torsdag neste uke, så hvis jeg ikke har fått tanta på besøk DA så skal jeg teste. Men kommer nok til å sprekke i helga... ikke sunt å ha for mye fritid ;) Er du sikker på når du har IKM?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...