Gå til innhold

NOEN SOM VET HVA EN KAN GJØRE FOR Å FÅ SPONTANABORT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres veldig grotesk ut. Er 6+4...å hvis jeg får i desember ødelegger jeg alt for meg selv...Men har ikke lyst å ta abort. Please hjelp....

Skrevet

Kan ikke forestille meg at det finnes noen måte å fremtvinge en SA som er mer komfortabel enn å ta abort.

Skrevet

ER DU DUM ELLER???????Burde du tenkt på når du hadde deg!!!

NEI heldigvis-så er det ingenting man kan gjøre enn å ta ABORT!!!!!!!

Skrevet

Uffuffuff, ikke svar sånn da på et desperat innlegg!! Anbefaler deg å søke hjelp hos lege/helsesøster. Vær så snill og ikke foreta noen halsbrekkende forsøk på å avslutte svangerskapet. Tryggere for både deg og barnet å få dette gjort i ordentlige rammer. Dette kan du gjøre og være trygg på at det blir mellom deg og helsestanden. Trist at du føler det slik, lykke til!

Skrevet

Går på p. piller, så det var ikke ved hensikt at det skulle skje...!

Skrevet

Takk for støtten :-) Det setter jeg pris på. Skal ta rådet ditt å gå til legen. Tusen takk :-)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar :-)

Skrevet

herregud.-hva gjør du her inne...blir provosert av å lese dette...

dersom du trenger hjelp er IKKE dette plassen!!!!!gå til legen din!!!!

Skrevet

Begynn å gled deg. Det er nok for meg.................... : (

Du må nok gå til legen din ja!

Lykke til!

Skrevet

morsomt, for et tulleinnlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IKKE gå på limpinnen da jenter;)

Skrevet

Det er ikke tull, men takk til dere som har svart seriøst. Det setter jeg pris på. (vet det høres litt egoistisk ut....) Takk

Skrevet

Anbefaler deg medisinsk abort, men da må du skynde deg.... Blir nok isåfall kirurgisk på deg. Gå inn på forumet "Beholde barnet?". Der er det mange i samme sko som deg:)

Lykke til!!

Skrevet

du kan jo prøve å kaste deg av en hest eller kaste deg ned trappa...nei seriøst: hvorfor vil du ikke ta vanlig abort?

Men hey, du kan jo prøve så får vi bare håpe at du ikke blør ut

Skrevet

Supert, tusen takk for svar :-)

Skrevet

kjøre HI... dette var da en forferdelig situasjon... er ikke no særlig å bli gravid uten å ønske det. og iallefall ikke minst når det bare kan ødelegge for deg... men kan jeg spørre deg om hvorfor det ødelegger så mye for deg hvis du føder i desember? og hvor gammel er du ?

det jeg ville gjort hvis jeg var deg, var først og fremst å kontakte en du stoler på, som du føler deg trygg på, som du kan prate med. forklar din fortvilte situasjon, og søk trøst, empati, støtte og RÅD. Jeg skjønner godt at du ikke vil ta abort, man vil jo ikke bevisst være ansvarlig for at man tar livet av noe som skal vokse og bli en baby.... men om du fremkaller en spontanabort tror jeg nok du vil ha d like mye på samvittigheten som en vanlig abort.

det er nok også bedre md en abort på sykehus, enn en fremkalt spontanabort, helsemessig sett. kontakt legen din å be om råd også derifra.

håper for all del at alt ordner seg for deg HI.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...