bruse Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei, i dag fikk jeg bekreftelse på fødeplass og time for ordinær ul. Men timen var ikke før jeg er nesten 23 uker på vei. Trodde man alltid fikk time i uke 18 eller i værtfall i nærheten. Har de gjort en feil som jeg bør si fra om eller er det bare sånn det er?
inakvad Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Du bør kanskje ta kontakt å høre, for jeg tror det er litt seint. Sist jeg var gravid var samboeren min student og skulle ta eksamen i en annen by og jeg fikk ultralyd så han kunne være med. Trodde jeg fikk så sent som mulig. Tror jeg var 20 1/2 uke på vei. Nå er dette 3 år siden snart, så det kan godt hende det har skjedd uttviklinger på området også. For å se hvordan babyen har det, har det jo ikke så mye å si, men det er lettest å beregne riktig termin rundt uke 18.
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Man har krav på en ultralyd mellom uke 17-19. Og du har rett i at det er da de lettest kan se om veksten er normal og beregne termin. Så jeg ville sagt fra at det er litt sent og bedt om å få en ul senest i uke 19.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 når du er 23 uker på vei? Det er vel mer enn lovlig sent.... sånn jeg har forstått det skal ordinær ultralyd foregå mellom 17og 19 uke... etterpå er veksten så forskjellig at det blir vanskelig å få satt noen korrekt termin... Om jeg hadde vært deg, ville jeg ringt og bedt om å få komme tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå