Gå til innhold

Peg Perego Vogn

Gulla og Tulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har en peg perego pliko her i Norge. Kjøpte den til min sønn da vi skulle på ferie. Den er helt super. Min sønn er nå tre, og han elsker fortsatt den vognen. Den er i god kvalitet, lett å ta med seg, enkel å slå ut og sammen, ryggen kan legges helt ned, man kan kjøpe mange gode finesser til den og det er enkelt å få tak i deler hvis man er så uheldig at noe går i stykker. Har anbefalt den til alle.

Se også på 'Combi' (en annen italiensk modell). Hvis du går på www.babiesrus.com så har 'combi' nå en ny modell m/3 hjul som er ganske stilig. Lett i vekt +og enkel og åpne osv. jeg har 'combi's "twin Savvy" side-by-side vogn som jeg bruker i Disney/Sea World osv. for jentene nå eldste jenta også vil sitte litt. veldig fornøyd. De selger ikke 3 hjulingen i butikkene, kun online.

Ellers så har jo graco nå en ny modell som har en mørk stilig blå/sort farge og som faktisk har ordentlige gummihjul m/luft. har hatt graco til begge mine og synes de er veldig kjekke. De kan også legges flatt, og har en veldig stor/lang sun visor. Jeg er i FL så forholdene blir ganske like. hadde også i tillegg en 3 hjuling fra 'In-step' til og gå på hiking tur, og på stranden osv. de kan du også få for $100-200 online fra www.babiesrus, eller www.sportsauthority.com (har de sportsauth. i CA??)

Lykke til! (se også innlegg fra 'newyorkmom' på gravid i utlandet - en liten stund tilbake)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...