Gå til innhold

Peg Perego Vogn

Gulla og Tulla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med Peg Perego Vogner? Tenker litt pa aa kjope den nye Peg Perego Uno modellen. Vi bor i Southern California saa her er det lite sno og regn - trenger bare en finvaers vogn. Liker at de kan legges helt flatt i motsetning til mange av de andre vogenene her i USA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har en peg perego pliko her i Norge. Kjøpte den til min sønn da vi skulle på ferie. Den er helt super. Min sønn er nå tre, og han elsker fortsatt den vognen. Den er i god kvalitet, lett å ta med seg, enkel å slå ut og sammen, ryggen kan legges helt ned, man kan kjøpe mange gode finesser til den og det er enkelt å få tak i deler hvis man er så uheldig at noe går i stykker. Har anbefalt den til alle.

Skrevet

Se også på 'Combi' (en annen italiensk modell). Hvis du går på www.babiesrus.com så har 'combi' nå en ny modell m/3 hjul som er ganske stilig. Lett i vekt +og enkel og åpne osv. jeg har 'combi's "twin Savvy" side-by-side vogn som jeg bruker i Disney/Sea World osv. for jentene nå eldste jenta også vil sitte litt. veldig fornøyd. De selger ikke 3 hjulingen i butikkene, kun online.

Ellers så har jo graco nå en ny modell som har en mørk stilig blå/sort farge og som faktisk har ordentlige gummihjul m/luft. har hatt graco til begge mine og synes de er veldig kjekke. De kan også legges flatt, og har en veldig stor/lang sun visor. Jeg er i FL så forholdene blir ganske like. hadde også i tillegg en 3 hjuling fra 'In-step' til og gå på hiking tur, og på stranden osv. de kan du også få for $100-200 online fra www.babiesrus, eller www.sportsauthority.com (har de sportsauth. i CA??)

Lykke til! (se også innlegg fra 'newyorkmom' på gravid i utlandet - en liten stund tilbake)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...