Gå til innhold

Festeblødning-hvor mye blør man og når etter befruktning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blødd litt i dag, men ikke som en mens. (Har ikke fått igjen mens etter forrige fødsel)

Det er ca 7 og 4 dager siden vi hadde ubeskytta sex.

 

Jeg håper virkelig ikke, men kan dette være en festeblødning?

Jeg blødde mer enn "noen dråper", når jeg tørket meg, var det endel på papiret, og det er etterpå blitt en liten flekk på bindet, men ikke mer enn det...

 

Så, hvordan er vanligvis en festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde festeblødning i mitt første svangerskap. Da fikk jeg en 5-kroner stor blodflekk i underbuksa en liten uke før jeg tok testen...som var positiv. Det kan jo hende det er syklusen din som holder på å sette i gang igjen også da. Tror ikke det er sååå vanlig med festeblødning egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet det ikke er så vanlig med festeblødning, jeg ville bare prøve å "forsikre" meg om at det IKKE var det. Ønsker ikke en liten til sånn på kjappen... :S

 

Men jeg håper det er syklusen som er på gang, men rart i så fall at det ikke har blødd mer da. Og forrige gang tok det kjempelang tid før jeg fikk igjen mensen, trodde vanligvis det pleide gå ca like lang tid etter hvert svangerskap, men det gjør kanskje ikke det. Men når den da kom, var det rene syndefloden...

 

Men, forhåpentligvis er det mensen som kommer. Hadde jo vært like greit det, så har jeg litt mer "kontroll"...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...