Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos en dame som jobbet på Akinon i bergen. Hun har spesialisert seg innenfor barnløshet. Hun heter Elisa Raknes tror jeg det var. det er helt vanvittig hva den dama fikk til. hun fikset ALT hos meg. På toppen av det hele så ble jeg faktisk gravid etter 2 års prøving. Hun er virkelig dyktig. Anbefaler hun på det varmeste

Hei Lulla.Det hørtes jo helt utrolig ut! Tror jeg må ta kontakt med henne :)))

Hvor mange behandlinger trengte du før spiren satt??

Har du fortsatt med behandling etter du ble gravid?

Hvor mye kostet behandlingen hos henne?

Ønsker deg lykke til med svangerskapet :)

Annonse

Jeg har kopiert noe jeg skrev til en dame for 6 mnd siden....

"- jeg fikk normal syklus på 28-29 dager (i stede for 30, 32 og 33 dager)

-Fikk EL på dag 14 og 15 (i stede for på dag 18 og 19)

- fikk en menstruasjon på 6 dager ( i stede for 10 dager)

- slapp ømme pupper før mensen (pleide å få skikkelig vonde pupper en uke før mensen)

- Fikk lavere FSH.

-lengre luteal fase, fikk en på 14 og 15 dager (i stede for 11)

- osv....

Når det er sakt så var det FSH nivået mitt som var problemet. Jeg hadde høyt nivå av dette og lavt av østradiol, det tyder på veeeeeeeeeldig dårlig eggkvalitet. Jeg ble gravid etter 2-3 mnd med behandling hos henne samtidig som jeg gikk på pergo( ble gravid i pause mnd etter første pergo kur). At jeg er gravid er ett lite mirakel, det skulle egentlig ikke vert mulug. Vi skulle til samtale om IVF(noe som sikkert ikke kom til å hjelpe pga eggene mine), men det slapp vi"

Akinon er bak kinoen i bergen. Jeg fortsatte ikke etter at jeg ble gravid. Første behandling kostet 400 eller 450 kroner. Grunnen til at den var dyrere var fordi hun hadde en samtale med meg+behandling. De neste kostet 350 tror jeg. Hun gir ikke behandling under menstruasjonen. Fikk behandling 2-3 før eggløsning, og det samme før mensen startet hvis jeg ikke husker feil.

Hun sa til meg at det er selvfølgelig ikke alle akupunktur hjelper for, det er som med alt annet, noe funker for noen, mens for andre funker det ikke. Dette funket vertfall som berre det på meg. Å jeg er ikke i tvil om at det er akupunkturen som hjalp meg. I mellom behandlingene så hadde jeg en mnd uten behandling hos henne, da var syklusen helt tullete igjen. Da jeg gikk tilbake igjen så ordnet hun det igjen.

Lykke til, husk, hun heter Elise Raknes

Tusen takk for all informasjonen. Du er til kjempegod hjelp :)

Jeg har pcos (polycystisk ovariesyndrom) og slet med lange/manglende sykluser etter p-pilleslutt for snart 2 år siden.

Etter en SA for 7 mnd siden har syklusen stabilisert seg på ca 27-28 dager, men jeg har kort lutealfase. Har hatt 4 doble kurer med pergo (ble gravid på første), men etter SA'en har det ikke skjedd noe.

Nå er neste steg akupunktur.

Tror jeg skal ringe Akinon med en gang :)

Hvor langt er du på vei nå?

Vet om at noen fortsetter med akupunktur etter de er blitt gravide også for å styrke livmoren etc.

Takk igjen :)

Ingen problem. hun kan hjelpe deg med eggløsningene og den korte lutealfasen. Hun er kjempe flink. Har du nr?? eller skal jeg finne det til deg?

Jeg er ikke gravid nå, har begynnt å prøve igjen siden det tok så lang tid med den første, i tillegg så kan det være at jeg ikke kan bli gravid, jenten min var ett mirakel

Ååå...skjønner. Du tar ikke akupunktur denne gangen altså?

Jeg har prøvd å ringe de, men de hadde telefontid mellom kl 9-11. Har sendt en mail til de, så da får jeg se :)

Fant ikke navnet til Elise Raknes innpå siden, men håper hun jobber der fremdeles.

Jeg har skrevet mye med "Snoopymamma" her inne på bim og hun er nettopp blitt gravid etter akupunkturbehandling. Er tydeligvis veldig effektivt for noen :)

Jeg tar det ikke foreløbig, men tenkte jeg skulle begynne før jul en gang hvis jeg ikke har blitt gravid. Grunnen er at egentlig så passer det dårlig å bli gravid nå, men samtidig har jeg ikke lyst til å risikere å slite like lenge denne gangen. derfor prøver vi litt selv uten hjelp først.

Det går fint an å sende mail. jeg mener at navnet henne s ikke stod der sist heller. berre nevn navnet i mailen så får du nok den rette:)

Jepp da håper jeg på at de svarer over helgen og at hun fremdeles jobber der :)

Lykke til med prøvingen da! :) Skjønner hvordan du tenker. Vi kommer nok ikke til å bruke noe prevansjon før vi har fått de ungene vi skal ha, (hvis vi får noen i det hele tatt). Hadde ikke trodd at det skulle bli så vanskelig å bli gravid...

Jeg vet at Danmarksplass akupunktur har hatt en god del vellykede runder.

En av de som har vært eldst innen gamet, og ser mangen andre sammenhenger også i forbindelse med kost ect.

Veldig behagelig og sympatisk dame Anne Britt Sætre.

TLF: 55 59 05 09.

Anbefales på det sterkeste.

:o)

LYKKE TIL!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...