Gå til innhold

Noen her som ble gravide "i svingen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å hopper av i svingen, litt sånn "skjer det så skjer det". Noen erfaringer med dette? Altså: noen her som har blitt gravide selv om kjæresten har hoppet av i svingen? Vi er helt forberedt på at vi kan bli gravide på denne måten, men jeg lurer på hvor store sjansene egentlig er... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen er vel minimal, men vi har da klart å få det til etter 5 års samliv og to planlagte barn før. Så denne var mildt sagt lite planlagt og veldig produsert i svingen...

Skrevet

Vi har også hoppet av i svingen med "skjer det så skjer det"-filosofien. Det var kun en gang det ikke var avhopp, men jeg kan ikke helt tro at det var denne gangen som ble til befruktning....(litt tidlig ifølge min utregning). Jeg TROR i alle fall av hopp av i svingen var det som gjorde oss gravid.

Sjansene er vel ikke særlig store, men tilstede..... :-)

Skrevet

jepp...her gikk det litt fort i svingen.kom nok noe der det ikke skulle....så her er en veldig lite planlagt fjerdemann på vei..trodde ikke vi var så fruktbare i vår alder(jeg er 35 og min mann er 36)men når vi nå er komt over sjokket så gleder vi oss masse til bebisen kommer i midten av august.

Skrevet

jeg har to avhoppere hjemme :-)

Skrevet

Jeg har også resultatet av en "hopp av i svingen" i magen...

Som du ser så skjer det stadig vekk, og er virkelig ikke en prevansjonsmetode som bør benyttes hvis det er krise å bli gravid (:

Skrevet

jepp jepp.. hoppet av i svingen, og her er jeg, åtte uker på vei!

Skrevet

Jeg ble gravid selv om "gubben" min, hoppa av i svingen, og jeg spylte underlivet rimelig godt etter samleiet.. Men nå er jeg 9 uker på vei, så det er vel en sjanse for det, selv om den er minimal!

Skrevet

til alle her inne som har fått nydelige resultat av å "hopp av i svingen" =)

Ønsker å gi litt fakta da det er mange som leser her på tema. Man kan bli gravid fra det øyeblikket penis kommer inn i skjeden! Har ingenting med hans utløsning å gjøre. Fra det øyeblikk mannen er opphisset og det kommer en tynn tynn væske ut fra penishodet(som virker som glidemiddel) er det mulig å bli gravid. Det følger sædceller med den væsken. Så det å hoppe av i svingen er ikke noe poeng egentlig. like står sjangse å bli gravid om det går får han inni deg eller ikke.

Det å spyle/vaske undelivet har den konsekvens at man blir ren..ikke kvitt sædceller.

Ønsket bare å nyansere akkurat dette da det er mange som har en del misoppfatninger om dette. Mye bedre å bruke prevensjonsmiddel.

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen :-) Jeg vet selvfølgelig at sjansen er der fra penis kommer innenfor, selvom han hopper av før utløsningen kommer. Det er jo denne lærdommen vi har fått prentet inn siden ungdomsskolen. Saken er den at jeg vil kjempegjerne bli gravid, men han kan godt vente litt - selvom han er klar hvis det skulle skje. Litt komplisert ;-) Men jeg håper jo noen av de kjappe svømmerne kommer frem jeg, så jeg måtte bare høre om det faktisk var mulig..eller om det bare var "skrekkhistorier" fra seksuallæren :-)

Uansett - takk skal dere ha :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...