Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 10:30-11:00

Flere fra Trondheim som har født i det siste:-)?

Anbefalte innlegg

Jenta mi ble født på St.Olav 17 april kl.16. Alt gikk bra:-) Jeg er veldig fornøyd med fødeavd.,syns vi fikk flott hjelp av utrolig flinke jordmødre og leger. Noen andre nybakte mammaer med spesielle erfaringer? Jeg satt i badekar og fikk akupunkur den første timen og det var veldig godt..etterhvert flyttet jg inn i lystgassapparatet til fødselen var over..he he:-) Jeg dro hjem fra sykehuset dagen etter fødselen og sitter nå her hjemme med en liten,nydelig og rolig bylt:-)

Fortsetter under...

Jeg har født i det siste :) Vetle ble født 18/4 kl. 18.34. Jeg er også veldig fornøyd med fødeavdelingen. Fødselen kom fort i gang. Hadde ikke med meg en ting, trudde ikke jeg ble lagt inn(10.30). Men vannet gikk under kontrollen :) Fikk fort epidural. Jeg er nå offisielt med i epidurals fan-klubb! Den siste halvannen timen var hard, men det er vel sånn det skal være! Vi har ihvertfall en velskapt gutt som resultat. Oppholdstedet vårt er foreløpig pasienthotellet, hvor vi trives veldig godt.

• 2 uker senere...

Vår lille frøken kom faktisk på termin, 20. april. Det ble en super opplevelse, og jordmor Marita var god å ha med på fødestua! Frøkna kom mens mamma stod og rugget seg gjennom riene og supte lystgass til den store gullmedaljen. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle føde stående! Men det funket utrolig bra! :)

Var på pasienthotellet til mandag, og nå er vi hjemme med en veldig oppmerksom og morsom liten frøken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...