Gå til innhold

April: Litt trist..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi fikk akkurat vite at vi ikke har fått barnehageplass fra august. Det var en skikkelig nedtur, for ALLE andre vi kjenner har fått plass, og vi kan jo ikke akkurat klage til dem, for vi unner dem jo så veldig å få plass. Det er bare det at vi er de som har størst behov nettopp fordi vi har dårligst råd, og det føles litt urettferdig...

Ikke meningen å klage, men trengte bare å si at jeg er litt lei meg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.... Det var veldig dumt! Har du mulighet til å være dagmamma kanskje? Hjelper sikkert ikke på humøret, og du har sikkert tenkt på det selv.. Evt jobbe kveld? Lykke til uansett! Håper at noen takker nei, og at det åpner seg en luke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på aupair da????

Vi valgte dette siden eg jobber døgn skifter og mannen minn jobber vekke. Dere får da kontaktstøtten, eller evt ei dagmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her vi bor er det veldig vanskelig å få dagmamma, og når man først finner en koster de 5-6000 i måneden. Og så må jeg innrømme at jeg er skeptisk til å la noen jeg ikke kjenner passe tulla vår. Hun er jo så tillitsfull og god og veldig smart, og jeg vil så gjerne at hun skal få fortsette den utviklingen hun har hatt til nå. Og hun er veldig glad i å være med andre barn. Så barnehage hadde vært perfekt. Au pair har vi absolutt ikke råd eller plass til heller, og da får hun jo ingen lekekamerater, hvilket liksom er det store plusset med barnehage.. Nei, det må jo ordne seg på en eller annen måte, men man vil jo ikke overlate gullungen sin til hvem som helst heller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har du da muligheter til å få deg jobb om kvelden ... skjønner at det er vanskelig å stole på noen fremmende men det finnest faktisk mange fine dagmammer der ute og barnehage er av og til litt for kaotisk for en 1 åring. Du får jo kontantstøtte 3600 pr måned når du har ho hjemme det er ivertfal noe. Kanskje du kan finne noe helgarbeid eller noe slikt. Du er ivertfal optimistik og det er det viktigaste og tenk du får litt ekstra tid hjemme med lille prinsessa. Eg sitter her for øyeblikket heilt ålene siden prinsessa er 2 dager i uka hos dagmamma for å treffe andre barn. Synest det er litt trist og tomt her men eg vet at ho har det kjempebra der ho her og 3 lekekamerater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...