Gå til innhold

hmm


maiiane

Anbefalte innlegg

fikk vite i går at e var gravid, var hos legen å tok test. men skulle ta det med en klype salt sa ho. siden e skulle hatt mensen på tirsdag å det var så tidlig:) men ingen mens er kommet enda:) men det e lurer på er hvorfor magen blir så oppblåst lissom, det er jo ingen ting inni der på en måte, :) å går på jazz ballet, er det noe e bør vær forsiktig med de 3 første mnd?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå som du er gravid må du ikke finne på å danse, trene eller leve som normalt. Legg deg heller på sofaen du, og bli der i 9 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er bra å prøve å ha et så normalt liv som mulig selvom en er gravid. Når det gjelder trening og graviditet står det en del ymse rundt om kring. Har lest at en ikke skal trene så hardt lenger, ikke sånn makspulstrening. Holde seg under 65% av max-puls. Dessuten mener jeg å høre at hopping ikke er så bra, men jeg er usikker på om det er sant... Også er det noe om at 1.trimester er litt sårbart, kan heller trene hardere i 2.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de tragiske anonyme.

nei da gjør som du pleier,men merker du at du får vondt i bekkenet når du danser,så burde du ta d litt med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk=) det var bedere å høre:) jah har å hørt at det er litt sårbart i første semester, alt kan skje de tre første mnd.. tror ikke det har helt gått opp for meg enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah de er så tragise å så frekke.. hva er vits lissom!

jah da burde man vel ta det litt mere med ro, tihi. er litt uvirkelig ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...