Lillegull og spiren Skrevet 19. april 2007 #1 Del Skrevet 19. april 2007 .....piner meg selv vettu..dumme meg..men jeg var bare så frista..er jo så mange fine nusslige ting som man har lyst å kjøpe...men kansje greit at man får en spire først.. Det første som møtte meg var en vegg med MASSE bløte,myke deilige bamser og kosekluter til jente og gutt..så hadde de samme rangler som var i samme stil.jeg tok tak i det meste og klemte det hard i hånden,og jeg kjente det dunka i hjerte mitt...kunne jeg bare kjøpe dette tenkte jeg..men nei da. så gikk jeg videre til vogner,,,og der sto drømme vogna mi..basson duo..jeg tok med en bamse også hva som var i stil til vogna,og jeg må jo ha sett syk ut,for jeg så ut som jeg var i min egen verden. så vugga jeg litt på vogna og så på tilbehør. så gikk ferden videre til senger og madrasser,og jeg så for meg at jeg hadde bada den lille og tulla babyen inn i et teppe med nytt senge sett over..åååå begynte nesten å gråte jeg..var heeeeelt blank i øynene.. pluttselig hører jeg...trenger du litt hjelp..jeg nikka bare på hode og gikk videre..jeg tenkte bare at du kan ikke hjelpe meg med deg jeg vil ha..en baby...snufs...hadde jo el nå fredag den 13,men jeg merker ingen symptomer enda..men det er vell litt tidlig..så vi får se..ble litt syte innlegg,men jeg måtte bare få det ut Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9035391-i-dag-har-jeg-v%C3%A6rt-i-baby-butikkmed-t%C3%A5rer-i-%C3%B8ynene-og-stor-klomp-i-halsenhuff/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 M <3 Skrevet 19. april 2007 #2 Del Skrevet 19. april 2007 Hei Baas! Kjenner meg veldig godt igjen her ja Barnebutikker er som magneter, bare må inn å se! Leeengee... Glemmer helt av verden rundt meg, registrerer kun barna i barnevogene som triller forbi. Drømmer meg helt bort. Her om dagen gikk jeg gjennom alle størrelsene og tenke at denne kan h*n bruke til 17.mai 08 og dette til sommeren og denne til selskapet i februar osv... Planlegger jo som om jeg skulle vært gravid, men det er jeg jo ikke Skal ikke være enkelt å være prøver, og værre blir det vel når man blir gravid. Har så vidt klart å styre unna å kjøpe noe ennå, og kan bare håpe at jeg ikke tar helt av når/om jeg blir gravid. Men det er jo litt herlig å kunne gå rundt å drømme litt også da Lykke til med spiren! Det er nå på våren det begynner å spire og gro vet du Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9035391-i-dag-har-jeg-v%C3%A6rt-i-baby-butikkmed-t%C3%A5rer-i-%C3%B8ynene-og-stor-klomp-i-halsenhuff/#findComment-9039667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erisa* Skrevet 19. april 2007 #3 Del Skrevet 19. april 2007 Huff, jeg kjenner meg igjen! I dag har jeg hatt en tøff dag, kom plutselig til å tenke på at det snart er 2 mnd siden SA, og at hvis jeg ikke hadde mista så hadde jeg nok hatt mage nå... Jeg styrer unna babybutikker, får litt vondt inni meg av å se gravide mager og babyer for tiden... Blir vel bedre når jeg blir gravid igjen, håper jeg... Sukk, det er ikke greit dette.. Vi kan ha kontroll over mange ting, men akkurat dette livets under er nok utenfor vår makt. Håper det lykkes for deg denne pp! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9035391-i-dag-har-jeg-v%C3%A6rt-i-baby-butikkmed-t%C3%A5rer-i-%C3%B8ynene-og-stor-klomp-i-halsenhuff/#findComment-9039734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå