Gå til innhold

nå tenker jeg å ty til kjerringråd..bidronninggele? noen som har prøvd d??

Anbefalte innlegg

eller har noen andre gode kjerringråd??

har prøvd å drikke solvipect slimløsende hostsaft.. meeen, jeg har ikke blitt gravid enda..men d stemmte at sekretet ble av bedre kavlitet!!! så kan jo hende vi bare bommet litt med sex og el.

tenkte å prøve bidronninggele nå...

men har hørt om at wild yam kapsler også skal funke for å øke fruktbarheten?

skal prøve å slutte å røyke og nå...bedrer kanskje sjansene en god del d.

trappet betraktelig ned på alkoholinntak og når vi begynte å prøve...

har kun drukket alkohol 3 ganger i sommer, litt i jula og litt i vinterferien nå..er ganske lite på 1 helt år d...

Fortsetter under...

Når det gjelder wild yam - jeg også leste for en god stund siden at dette skulle hjelpe for fruktbarheten og gikk sporenstreks til innkjøp. Var flink til å ta kapslene i starten men det dabbet heldigvis av, for etter jeg begynte å henge på sidene her fikk jeg med meg at wild yam også brukes for å forhindre graviditet. Det er visst noe med når i syklusen man tar dem for at de skal øke fruktbarheten, ellers virker de altså mot - husker ikke når det er anbefalt å ta dem. Dette står det ingenting om på boksen og det synes jeg er litt snodig....

Ellers lykke til! :)

Wild yam får man kjøpt på helsekost. De skal brukes i en uke etter EL, hvis man tar dem før kan de forhindre EL. De skal forlenge lutealfasen. Tenkte å prøve det selv denne mnd. Masse lykke til!

aright =)

må man ta dem nøyaktig dagen etter el, eller??

gjør d noe om jeg f.eks. starter med dem et par dager etter el? er ikke helt 100% sikker på nøyaktig når jeg har el, så bare for sikkerhets skyld, at jeg ikke tar dem før el..???

Annonse

jeg har et araberkjerringråd :D

men huskerikkeom det hjalpfor sexlyst(det gjør det uansett)menom detog hjalpfor mannens svømmere...

men det er vaffal, masse nøtter/mandler og hasselnøtter, alle nøtter i alle slag,...di maler du sammen så smelter du honning så det blir lett og røre inn så rører du alt sammen til det blir en stor deig :D dette kan spise gjennom hele dagen, men her pleier mannen og ta en skje om kvelden og en ommorgenen :D

håper dette hjelper noen :D

såhåper jeg at vi alle blir gravide snart :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...