Gjest Skrevet 19. april 2007 #1 Skrevet 19. april 2007 Hei! fant ut at vi skulle prøve ett nytt sted, så denne gangen bli det Nattergalen, på andre siden av veien for Byhaven! Håper mange kommer:) (kl 13:00)
Ulvemor75 Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Kanskje jeg tar med meg lille tulla og kommer en tur:-) Må se an vær og form litt..(hun er jo bare noen dager gammel foreløpig:-)) Uansett håper jeg å treffe noen av dere Trondheimsjenter - MED BABYER etterhvert!!:-) Det er fantastisk fint å ha være ferdig med fødselen..!!Lykke til.
femma79 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Hei! Jeg kommer på treff! Kjekt å prøve ut nye kafèer!
Mjusk Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg kommer sikkert jeg også. Hadde vært veldig koselig å se en baby også blandt alle magene... Skal først til glukosebelastning på legekontoret, så x fingrene for at alt er bra... :-)
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Heisann. Søndag 15.04 kom endelig den lille prinsessa mi til verden. Jeg synes det er kanskje litt tidlig for meg å begynne å farte ned til byen allerede, men jeg kommer neste gang!! Frem til da skal vi kose oss masse her hjemme og trille noen turer i området... Nina & Julia
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Gratulerer så mye!! Håper alt er bra med deg og lille tulla:) Blir koselig å se dere begge to neste gang!
vårbarn75 Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Gratulerer til dere som har født! Jeg kommer dersom dagsformen er ok.
Meretsa - jente 26 april Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Hei alle sammen! Tror det er ei inni magen som vil ut snart:) Har fått endel kraftigere kynnere og ifølge jordmor såkalte modningsrier. Dette kan visstnok vare i flere dager enda, men jeg tror nok at jeg holder meg hjemme idag. Kos dere!! Merete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå